SCENARIUSZ WALK IGLOO 2006

Moderator: Foka

SCENARIUSZ WALK IGLOO 2006

Postprzez Tadeusz » 27 sty 2006, o 02:53

PROSZĘ SIĘ UWAŻNIE ZAPOZNAĆ ZE SCENARIUSZEM. Pozwoli nam to sprawniej i przyjemniej bawić się w najbliższy weekend.
Przepisów nie jest dużo. Dla leniwych radzę przeczytać po prostu przepisy dotyczące waszej strony. Każdorazowo przed realizacja scenariusz omówimy przepisy.

PIATEK scenariusz nocny („Cisza przed Burzą”)
Rozpoczęcie działań dla obu stron o godz. 2330
Zakończenie 0200

Siły Federalne
ZADANIA:
-Patrolują drogi na całym terenie Groznego,
-Mogą zatrzymywać do wyjaśnienia napotkanych Separatystów.
-Mogą zatrzymywać „podejrzane ładunki”
-Poruszają się tylko po drogach, nie wchodzą w las.
-Mogą palić ogniska na skrzyżowaniach.
-Odpowiadają ogniem tylko na bezpośredni ogień lub na próbę ucieczki Separatysty.
-Mają sprawić by miasto było „Bezpieczne”, by ustał napływ grup zbrojnych z terenu Republiki do miasta.
RESPAŁN:
Pałac Prezydencki (15min)
MEDYCY:
W tym scenariuszu Siły Federalne nie mają medyków.

Separatyści
ZADANIA:
-Przeniknięcie do miasta transportów broni i materiałów wybuchowych
-Utworzenie na terenie walk RESPÓW, na dzień następny (każdy z nich ma być w osłoniętym miejscu) poprzez fizyczne przyniesienie na obrane miejsce skrzyń ze sprzętem medycznym oraz amunicją.
- Należy unikać wpadnięcia skrzyń w ręce Sił Federalnych. Każda utracona skrzynia to jeden RESP mniej następnego dnia.
- Liczba skrzyń, a tym samym RESPÓW jest znana tylko Separatystom
- Separatyści nie muszą być uzbrojeni. Zatrzymany separatysta przy którym nie znaleziono broni MUSI być zwolniony po przesłuchaniu na miejscu przez Siły Federalne.
- Separatyści schwytani lub „zabici” w trakcie przenoszenia „podejrzanych ładunków” zaczynają sobotni scenariusz z godzinnym opóźnieniem.
- Separatyści powinni robić maksimum zamieszania w mieście, tak aby ułatwić transporty „broni i medykamentów” swoim towarzyszom.
- Przewidziane są AKCJE SPECJALNE DLA WYBRANYCH GRUP
RESPAŁN:
W tym scenariuszu Separatyści nie maja RESPÓW
MEDYCY:
W tym scenariuszu Separatyści nie mają medyków.



SOBOTA scenariusz dzienny („Dawid i Goliat”)
Rozpoczęcie działań dziennych dla Separatystów 0830
Rozpoczęcie działań dziennych dla Sił Federalnych 0900
Rozpoczęcie działań dziennych dla Separatystów zabitych/pojmanych poprzedniej nocy 0930
Zakończenie walk ok 1630

Siły Federalne
ZADANIA:
- Poruszają się tylko w konwojach/kolumnach po drogach. Dojeżdżają w miejsce szturmu i desantują się przechodząc do ataku.
- W chwili zaatakowania konwoju (głośna eksplozja w pobliżu pojazdów) konwój się zatrzymuje, żołnierze opuszczają pojazdy i zwalczają zasadzkę. Samochody stoją aż do rozstrzygnięcia starcia. W trakcie zwalczania zasadzki Siły Federalne mogą opuszczać drogę.
-Mają opanować całe miasto. Część budynków zniszczyć, nad częścią utrzymać kontrolę do końca scenariusza. (lista budynków z wyróżnieniem które zniszczyć a które opanować tylko do wiadomości Sił Federalnych)
- Należy przeciągnąć i uruchomić linię telefoniczną pomiędzy sztabem Sił Federalnych a Pałacem Prezydenckim
-Należy rozpoznać RESPY Separatystów. Jeśli w pościgu za zasadzka separatystów Federalni natkną się na RESPA separatystów (skrzynki) mogą je zabrać ze sobą do sztabu. Przeniesienie skrzyni do sztabu równa się zlikwidowaniu RESPA Separatystów
- Obowiązkowo należy brać do niewoli Separatystów. Mogą posiadać oni przy sobie mapy z naniesionymi ukrytymi RESPAMI, pozwoli to na ich lokalizacje i w przyszłości zniszczenie.
- Przewidziane są AKCJE SPECJALNE DLA WYBRANYCH GRUP
RESPAŁN:
Sztab Sił Federalnych; Fabryka Chemiczna (Federalni „odżywają” z chwilą przyjechania transportu, do tego czasu mogą aktywnie prowadzić obronę. Zabici w trakcie obrony idą do drugiego RESPA) W RESPACH NIE FUNKCJONUJĄ MEDYCY!
MEDYCY:
10 medyków, każdy po 30 bandaży (Głównodowodzący określa przy której akcji powinny być wykorzystywane MedPaki


Separatyści
ZADANIA:
- Obronienie miasta
-Separatyści walczą w grupach po 4-6 osób, na polecenie głównodowodzącego dozwolone jest łączenie się kilku grup w celu przeprowadzenia akcji
- Zaminowanie dróg i wysadzanie kolumn wroga, oraz likwidowanie desantujących się przeciwników.
- Zakładanie min odciągowych na drogach podejścia do obiektów „miejskich”
- Opanowanie i zniszczenie (w miarę możliwości) sztabu Sił Federalnych (jeśli w sztabie znajdowałyby się skrzynie z medykamentami zabrane Separatystom, można będzie je zabrać by odtworzyć RESPY. Każdorazowe opanowanie sztabu przeciwnika powoduję wstrzymanie „odżywanie” jego żołnierzy na godzinę.
- Branie do niewoli Medyków by zabrać im MedPaki które ci mieliby przy sobie (co prawda Separatyści w tym scenariuszu nie mają medyków, ale odebrane wrogowi MedPaki znacząco osłabią jego siłę ofensywną)
- Przewidziane są AKCJE SPECJALNE DLA WYBRANYCH GRUP
WAZNE:
Separatyści posiadają pewna liczbę MOBILNYCH RESPÓW wyróżnionych obecnością skrzyń na medykamenty i materiały wybuchowe. W dobrze rozumianym interesie Separatystów jest to żeby wróg tych miejsc nie namierzył. Nie należy stać w takim miejscu na widoku, należy się ukryć, na czas przebywania w RESPIE, jak najdokładniej.
W sytuacji gdy w bezpośredniej bliskości jakiegoś RESPA toczą się walki, w takim RESPIE nie można „ODŻYWAĆ” zablokowani w nim ”zabici” nie powinni go opuszczać. Oznaczeni jako trupy powinni czekać do końca starcia.
RESPAŁN:
(5 min) W tym scenariuszu Separatyści maja RESPY w pewnej ilości miejsc na terenie „miasta”.
MEDYCY:
W tym scenariuszu Separatyści nie mają medyków.


SOBOTA scenariusz nocny („Dzień Sądu”)
Rozpoczęcie działań nocnych dla obu stron o godz. 2330
Zakończenie 0200

Siły Federalne
ZADANIA:
- Zniszczyć wszystkie RESPY wroga zlokalizowane w czasie działań dziennych, oraz zlokalizować i zniszczyć pozostałe.
- Można się poruszać po całym terenie „miasta”
- Zlikwidować terrorystów broniących się w Gmachu Sądu (Grupa Specjalna)
RESPAŁN:
(każda pełna PIĄTKA) Dowódcy grup szturmowych przed likwidacja poszczególnych punktów oporu określają każdorazowo gdzie jest RESP (nie bliżej niż 100m od terenu walk).
MEDYCY:
W tym scenariuszu Siły Federalne nie mają medyków.


Separatyści
ZADANIA:
- Dezorganizować próby namierzenia przez przeciwnika własnych RESPÓW
- Przetrwać
- Odeprzeć wszystkie ataki
RESPAŁN:
(10min) W RESPACH pozostających POZA strefą walk.
MEDYCY:
W tym scenariuszu KAŻDY z Separatystów ma DWA MedPaki których może użyć do ratowania rannego towarzysza (MedPaków nie można przekazywać innym osobom, ani użyć ich do ratowania siebie)



NIEDZIELA scenariusz dzienny („Obława na Wilki”)

Rozpoczęcie działań dla obu stron o godz. 1300
Zakończenie 1430

Siły Federalne
ZADANIA:
-Siły Federalne rozpoczynają grę patrolując wszystkie ulice „Miasta”
- Mają uniemożliwić pozostałym przy życiu Separatystom ucieczkę z miasta
RESPAŁN:
Pałac Prezydencki (5 min)
MEDYCY:
W tym scenariuszu Siły Federalne nie mają medyków.

Separatyści
ZADANIA:
- ucieczka możliwie jak największej liczby ludzi z miasta (będą podanie miejsca zbiórek)
- uratowanie jak największej liczby broni i medykamentów, które są potrzebne do kontynuowania dalszej walki (skrzynie)
RESPAŁN:
W tym scenariuszu Separatyści nie mają RESPÓW.
MEDYCY:
W tym scenariuszu Separatyści wykorzystują wszystkie zdobyte lub zachowane MedPaki z poprzednich walk (Przed rozpoczęciem walk powinno się je podzielić w miarę równo pomiędzy graczy)
tel: 501 52 52 05
gg: 5068966
Avatar użytkownika
Tadeusz
Szi-Fu
 
Posty: 2837
Dołączył(a): 16 gru 2004, o 16:44
Lokalizacja: BRT 101

Postprzez MarcinJankowski » 27 sty 2006, o 09:43

ja :shock:
(brzmi super, drukuję, uczę się na pamięć, ładuję karabin, zabijam....)
Avatar użytkownika
MarcinJankowski
mądraliński
 
Posty: 31
Dołączył(a): 25 kwi 2005, o 14:10
Lokalizacja: Otwock

Postprzez Ciężki » 27 sty 2006, o 12:06

MarcinJankowski napisał(a):ja

dobrze powiedziane

TYLKO TWARDZIELE PIERDZĄ PRZY LANIU :D

Może ktoś odkryje głębie tego stwierdzenia :D
Obrazek
... Babes, bullets, bombs dam i love this job ...
Avatar użytkownika
Ciężki
podporucznik
 
Posty: 2057
Dołączył(a): 29 kwi 2005, o 11:25
Lokalizacja: Snieżnyj Bars - Pruszków

Postprzez DAX » 27 sty 2006, o 13:18

Baaardzo mi się podoba scenario.
Baterie naładowane - wszystkie 6 :) o łącznej pojemności 8450 !!!! :D
Obrazek
Avatar użytkownika
DAX
sierżant
 
Posty: 521
Dołączył(a): 10 cze 2005, o 19:36
Lokalizacja: 6-th

Postprzez MarcinJankowski » 27 sty 2006, o 14:13

DAX napisał(a):baterie (...) o łącznej pojemności 8450

zamierzasz nas razić prądem?! :shock:
Avatar użytkownika
MarcinJankowski
mądraliński
 
Posty: 31
Dołączył(a): 25 kwi 2005, o 14:10
Lokalizacja: Otwock

Postprzez DAX » 27 sty 2006, o 15:20

Jak pęknie (tfu tfu) GB to chyba nie będę miał wyjścia :D
Obrazek
Avatar użytkownika
DAX
sierżant
 
Posty: 521
Dołączył(a): 10 cze 2005, o 19:36
Lokalizacja: 6-th

Postprzez Holman » 27 sty 2006, o 15:36

Mam nadzieje ze beda mapy terenu dzialan z zaznaczonymi obiektami.
Bravo Company, CO
www.bravo-company.pl
Holman
plutonowy
 
Posty: 364
Dołączył(a): 22 mar 2005, o 12:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wojti » 27 sty 2006, o 16:04

Zarys teoretyczny (sztabowy :) ) bardzo fajny. Zobaczymy jak zagraja go ludzie.

Tadek, ja tez apeluje o duzo map!
Bravo Company, 3rd PLT na rencie
wojti
rekrut
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 mar 2005, o 15:18


Powrót do V Międzynarodowy Zlot Airsoftowy - Igloo 2006

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron