lacznosc na strzelankach warriora

Masz jakieś pytanie? Przyczytaj przewodnik dla Nowych, jeśli nie będzie tam odpowiedzi, pytanie zadaj właśnie tu!

Moderatorzy: Królik, Foka, Escalon

lacznosc na strzelankach warriora

Postprzez cube000 » 21 sie 2007, o 23:25

witam.
wakacje w pelni, znalazlo sie troche czasu, pomyslalem ze postrzelam w wiekszym gronie niz dotychczasowe, kameralne. pelnoletni jestem, replike mam (g36c jg, mialo byc ca, ale kasa poszla na prawko niestety), okulary mam (uvexy - ostrzelane). postanowilem wkrecic sie w grono warriora.
na pierwsza strzelanke mam wziac pewnie dokument ze zdjeciem - standard. czerwona szmata - standard... teraz 2 pytania:
-czy warto brac ze soba krotkofalowke pmr? w czasie strzelanek lacznosc jest utrzymywana na poziomie teamu czy cala strona korzysta z danego pasma? (to drugie raczej odrzucam, czytalem ze ludzie uzywaja rowniez frs/gmrs, a jedno z drugim sie raczej nie dogada...)
-posiada ktos chrono na ktorym moglbym zmierzyc ile dokladnie fps ma moja replika? nie chce sie pakowac w cqb bez znajomosci takiego parametru.

ps. mam nadzieje ze zadnych dyskryminacji replikowo-strojowych nie bedzie, w koncu ma to byc zabawa... wezme tylko bluze we flecku (dla oznaczenia strony - z tego co sie orientuje tak wlasnie na warriorze strony sa oznaczane), spodnie juz tak skatowane ze wstyd wyjsc w nich z domu ;)

edit. czy miejscowka "dęby" to jest to?
http://linia.com.pl/public/article.php?1-556-0
cube000
zielenina
 
Posty: 14
Dołączył(a): 11 lut 2007, o 20:28
Lokalizacja: otwock

Postprzez Wokash » 22 sie 2007, o 08:20

PMR jest chyba obecnie najczęściej stosowanym standardem.
Nie ma czegoś takiego jak strzelankowy standard łączności. Czytaj. radia używa się tak jak się ludzie dogadają i jak potrafią...
Często jest jeden kanał ogólny. To że nie każdy ma radio PMR (a spotkałem się, z FRS, FM, CB i jeszcze innymi) jakoś nie szkodzi nikomu. Po prostu trzeba się orientować albo ignorować.
W ramach oddziału częste jest stosowanie "systemu łączności awaryjnej Ryki" (jak mnie pamięć nie myli by Owca).
Tak więc zabranie radia nigdy nie zaszkodzi, nawet jak się okaże, że nie ma z kim gadać to nie waży dużo.
Nigdy nie widziałem chrono na strzelance. Jeśli masz stocka to nie masz problemu z nadmiarem prędkości.
Co do dyskryminacji. No cóż wszyscy wszystkich dyskryminują za ciuchy, guny, buty, wszystko. To się nazywa LansTime [wszędzie Ci up... mili ludzie] :lol:.
Na prawdę jedyny problem możesz mieć z "mazowieckim stockiem" ale to nie dyskryminacja tylko niestety (albo stety zalęży jak na to pojrzeć) fizyka.
Słuchaj się co mówią na początku gry i jak masz wątpliwości zakładaj czerwoną szmatę na głowę i do respa i tyle. Jak chcesz się bawić w nocki załatw sobie czerwoną lampkę rowerową.
Ostatnio edytowano 27 sie 2007, o 14:02 przez Wokash, łącznie edytowano 1 raz
Cenzura bywa zabawna... Jakbym chciał napisać, że pewne nowe forum ssie to i tak wyjdzie mi, że http://www.warrior.pl ssie...
Avatar użytkownika
Wokash
kapitan
 
Posty: 5977
Dołączył(a): 31 maja 2005, o 23:08
Lokalizacja: TG, MP, MoP, RE, CCS, BN, RG, SG, O3S, RAS, BET, PT, 3rdB HGW

Postprzez Zibid » 26 sie 2007, o 20:57

Wokash napisał(a): załatw sobie czerwoną lampkę rowerową.


Zainwestuj też w gacie bo:
a) przeziębisz się,
b) będziesz wzbudzał niezdrową sensację wśród okolicznych mieszkańców,
c) będziesz wzbudzał niezdrową sensację wśród niektórych osobników biorących udział w imprezie,
d) ktoś ci odstrzeli tyłek w ramach friendly fire wobec braku możliwości zidentyfikowania strony konfliktu do której ów tyłek jest przypisany,
Gacie we flecku nie są drogie a będziesz wyglądał jak człowiek. :)
Obrazek
KBDCh
Avatar użytkownika
Zibid
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 719
Dołączył(a): 11 lis 2005, o 19:53
Lokalizacja: RENEGACI

Postprzez Koval » 27 sie 2007, o 11:57

Wokash na litość
LansTime
w razie wątpliwości spójrz w swój bar :)
Obrazek
HONI SOIT QUI MAL Y PENSE
Avatar użytkownika
Koval
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 1161
Dołączył(a): 7 paź 2005, o 08:35
Lokalizacja: Tower Guards

Postprzez Budziniak » 30 mar 2009, o 20:32

Witam !!!
Zdaje sobie sprawe że zaraz posypia sie texty o odgrzebanie tematu ale wole to od założenia nowego dla pytanie na ktore pewno odpowiecie mi jednym zdaniem :)
http://www.allegro.pl/item598762489_kro ... km_fv.html
takowy zaestaw udało mi sie znaleśc w necie i czy bedzie on współpracował z waszymi radiami. Troszke sie naczytałem o nieudanych zakupach a nerwy mi niepotrzebne. Po ostatniej sobotniej strzelance stwierdzilem ze musze kupic radio a macie może troszke tańsze propozycje ?? Dziekuje
Avatar użytkownika
Budziniak
rekrut
 
Posty: 140
Dołączył(a): 1 mar 2009, o 21:52
Lokalizacja: Warszawa-Wola

Postprzez Sake » 30 mar 2009, o 21:49

Jeżeli poszukujesz PMR'ki tylko dla siebie, to tańszym zakupem będzie zakup 1 szt. Po co druga ma się kurzyć ;).
Co do pierwszej części pytania, to spokojnie powinieneś się dogadać na tym radyjku z większością uczestników SJ ;).
Na strzelankach chronograf mam zawsze ze sobą.
Obrazek
Avatar użytkownika
Sake
strzelec
 
Posty: 165
Dołączył(a): 25 gru 2006, o 18:23
Lokalizacja: Grójec /MIA Team

Postprzez Budziniak » 30 mar 2009, o 22:02

Sake dziekuje za szybką odpowiedz.
Co prawda są tancze zestawy ale niechce potem niejasnosci :D aha no i niedopisalem najważniejszego ze kupuje to na pół z kolegą z roboty ktory tez sie strzela i na strzelanki zawsze razem śmigamy :D Jeszcze raz dziekuje
Avatar użytkownika
Budziniak
rekrut
 
Posty: 140
Dołączył(a): 1 mar 2009, o 21:52
Lokalizacja: Warszawa-Wola

Postprzez Janek337 » 30 mar 2009, o 22:02

Ten midland to dobry wybór, gdybyś nie chciał zestawu to tu masz jedna sztukę http://alan.pl/produkt_szczegoly.php?prod=158
EDIT
Ubiegłeś mnie o kilka sekund :P
nowe forum w w w .w e e k e n d - w a r r i o r s . p l

pozdr
Avatar użytkownika
Janek337
sierżant
 
Posty: 523
Dołączył(a): 8 mar 2007, o 19:38
Lokalizacja: 49th Reconnaissance Squad/Warszawa

Postprzez Budziniak » 30 mar 2009, o 22:53

Janek337 Tobie tez dziekuje za odpowiedz napisaliscie we dwóch ze to radio jest dobre wiec niebede dalej szukał. :D chyba ze dla mojego kumpla bedzie za drogo to kupie tylko dla siebie i wtedy skorzystam z Twojego linka :D tak czy inaczej dziekuje bo spodziewałem sie ze zaczniecie pisac "SZUKAJ NIEBOLI" :D
Avatar użytkownika
Budziniak
rekrut
 
Posty: 140
Dołączył(a): 1 mar 2009, o 21:52
Lokalizacja: Warszawa-Wola

Postprzez Ponte » 4 paź 2009, o 21:30

no i ja musze kupic pmr ke ...
Ponte
zielenina
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21 cze 2009, o 16:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez ZeeMike » 5 paź 2009, o 13:07

Srebrna łopatka + mała cyrkonia za wielce elokwentną i szalenie interesującą wypowiedź.
Obrazek
GG: 1870225
Avatar użytkownika
ZeeMike
kapral
 
Posty: 280
Dołączył(a): 14 cze 2008, o 18:19
Lokalizacja: Warszawa / Płock

Postprzez Schwarz » 5 paź 2009, o 13:22

Też mnie kusiło :lol:
Obrazek
Avatar użytkownika
Schwarz
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 711
Dołączył(a): 28 paź 2008, o 12:16
Lokalizacja: 1 SCOTS


Powrót do Dla Nowych

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości

cron