Commando 2010

szkolenia i imprezy mające na celu podnoszenie umiejętności i wiedzy zainteresowanych osób

Moderatorzy: Królik, Foka, Escalon

Commando 2010

Postprzez Sylwester » 8 mar 2010, o 18:48

Mam zaszczyt ponownie zaprosić na kolejną edycję Obozu Szkoleniowego „Commando 2010” , który powraca pod „skrzydła” 25 Brygady Kawalerii Powietrznej, dowództwo brygady przyjęło honorowy patronat nad imprezą, oznacza to zakwaterowanie na terenie jednostki oraz certyfikację Brygady na program szkoleniowy, realizowany naszymi instruktorami i w większości naszym sprzętem, co gwarantuje realizację programu. Tym razem zaproponujemy kilka nowych punktów szkoleniowych oraz symulacje w nowych atrakcyjnych obiektach, które znajdują się w okolicach Tomaszowa Mazowieckiego. Jednak kilka starych sprawdzonych punktów będzie z całą pewnością, nie moglibyśmy rozczarować stałych bywalców obozu. Reasumując nie zrezygnowaliśmy z części zgrywającej uczestników który będzie się odbywał na ZOST „Floryda”, Ośrodku Szkolenia Desantowego w Glinniku, oraz na „Rezydencji” w Spale. Pozostanie ostatnia doba jako próba ostateczna uczestników obozu. W między czasie mamy kilka niespodzianek, które chcemy poprzeć pojazdami opancerzonymi. Nauczeni przykładem zeszłorocznym zarezerwowaliśmy nocleg w jednym z obiektów w Spale, dzięki czemu nie będzie problemu w przypadku nieprzewidzianych zmian decyzji i rozkazów w 25 BKPow. Lokalizacja tego obiektu pozwoli na realizację programu bez zakłóceń. Bez przynudzania szczegóły:

Termin: 21-28.08.10

Miejsce: Jednostka Wojskowa Glinnik

Najbliższy punkt:
http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=&loc ... &cId=&sId=

Ilość miejsc: 30 osób max w 2 drużynach

Koszt : 1200 zł/osoba

Zapewniamy:
-Wyżywienie (3 posiłki dziennie)
- Zakwaterowanie
- Ubezpieczenie NW
- Materiały dydaktyczne i pirotechniczne.
- inny sprzęt niezbędny do treningów/symulacji
- Certyfikaty uczestnictwa
- Imienny identyfikator wstępu na teren wojskowy podczas trwania imprezy
- Amunicję ASG do ćwiczeń

Program:
1 Zajęcia Alpinistyczne (podstawowe i bardziej zaawansowane dla starych uczestników)
2 Szkolenie taktyczne MOUT i CQB
3 Szkolenie taktyczne drużyn piechoty i rozpoznania
4 Ratownictwo taktyczne
5 Walka wręcz i techniki interwencyjne
6 Szkolenie strzeleckie
7 Szkolenie sapersko-minerskie i bombowe
8 Ćwiczenia i symulacje z wykorzystaniem replik ASG
9 Ćwiczenia zgrywające na obiektach szkoleniowych 25 BKPow

Wymagania uczestników:
1 ukończone 16 lat
2 zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wysiłku fizycznego
3 Zgoda rodziców lub oświadczenie ASG
4 Wyposażenie

-Replika ASG i środki ochrony oczu/ twarzy
- mundur, buty za kostkę typu wojskowego oraz ubrania na zmianę adekwatne do pogody.
- Wyposażenie taktyczne (kamizelka, ochraniacze, Chełm itp. w zależności co używa uczestnik)
- Maskowanie
- wyposażenie obozowe (plecak, śpiwór, karimata, menażka, manierka, poncho lub pałatka)
- sprzęt dodatkowy (latarka, busola, notatnik, środki higieny osobistej) jeżeli uczestnik posiada można zabrać własny sprzęt alpinistyczny

I jak zwykle, chociaż jeszcze nie było potrzeby:

Zastrzegamy sobie wydalenie osób niezdyscyplinowanych lub zagrażających bezpieczeństwu innych uczestników obozu, bez zwrotu kosztów.
Uczestnik w każdej chwili ma prawo do przerwania ćwiczeń jeśli uważa że: nie ma siły, nie da rady lub po prostu sie boi, tak samo w przypadku złego samopoczucia. Wycofanie się z ćwiczeń nie powoduje wydalenia z Obozu, uczestnik może pozostać jako obserwator.
Oczekujemy że uczestnik wyrazi zgodę na publikację jego wizerunku w mediach.
Proszę o wpłaty chętnych na Obóz Szkoleniowy "Commando 2010" na konto o numerze:

Sylwester Winiarski
97194010765252999900010000
Lucas Bank

Do dnia 31 Lipca abym zdążył zrobić niezbędne zamówienia.

W nazwie przelewu proszę podać:
1 Swoje imię i nazwisko
2 Ksywę

oraz napisać do mnie na PW o wpłacie na konto podając:
1 imię i nazwisko
2 Ksywę
3 nr dokumentu którym uczestnik będzie się legitymował
4 nr pesel i adres zameldowania (niezbędne do ubezpieczenia)

dane te są mi potrzebne tak jak napisałem do wykupienia ubezpieczenia oraz załatwienia wejścia na teren wojskowy
Avatar użytkownika
Sylwester
kapral
 
Posty: 288
Dołączył(a): 24 cze 2008, o 08:59
Lokalizacja: Łódź

Re: Commando 2010

Postprzez Sylwester » 12 maja 2010, o 22:38

Kwota została obnizona do 950 zł z powodu rezygnacji z zarezerwowanego hotelu, który był wliczny w cenę.
Avatar użytkownika
Sylwester
kapral
 
Posty: 288
Dołączył(a): 24 cze 2008, o 08:59
Lokalizacja: Łódź


Powrót do Szkolenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości

cron