Szkolenie przez byłego członka Specnazu - będą chętni?

szkolenia i imprezy mające na celu podnoszenie umiejętności i wiedzy zainteresowanych osób

Moderatorzy: Królik, Foka, Escalon

Postprzez Dalej » 31 mar 2009, o 23:07

Dobrze znasz odpowiedź na to pytanie.
Avatar użytkownika
Dalej
.....................
.....................
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 5 cze 2005, o 16:05
Lokalizacja: Łódź

Postprzez echelon4 » 31 mar 2009, o 23:13

Dalej napisał(a):Dobrze znasz odpowiedź na to pytanie.


Yyy.. nie znam, jeśli jest dajmy na to z Białorusi,Ukrainy czy z Kazachstanu to... co to za różnica... ? :)
Obrazek
Avatar użytkownika
echelon4
Zły Człowiek
 
Posty: 2654
Dołączył(a): 20 maja 2006, o 19:00
Lokalizacja: PI.Zaporożec

Postprzez Dalej » 31 mar 2009, o 23:14

spora
Avatar użytkownika
Dalej
.....................
.....................
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 5 cze 2005, o 16:05
Lokalizacja: Łódź

Postprzez echelon4 » 31 mar 2009, o 23:16

No dobrze w takim razie jestem debilem, i nie wiem jakie dla mnie może mieć znaczenie skąd pochodzi człowiek który będzie prowadził szkolenie na którym będę.
Przecież się z nim nie żenię :lol: . Wiec proszę oświeć mnie...

Edit: No i się nie doczekam na to oświecenie :cry:
Obrazek
Avatar użytkownika
echelon4
Zły Człowiek
 
Posty: 2654
Dołączył(a): 20 maja 2006, o 19:00
Lokalizacja: PI.Zaporożec

Postprzez .:Marcin:. » 2 kwi 2009, o 02:04

również czekam na szczegóły
Avatar użytkownika
.:Marcin:.
mądraliński
 
Posty: 49
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 20:49
Lokalizacja: WAWA/Żoliborz/Tarchomin

Postprzez Grey » 2 kwi 2009, o 08:07

goorock napisał(a):Interesują mnie szczegóły. Kim jest ta osoba - stopień, doświadczenie w wojsku, jaka jednostka etc.

Was troche p*bało.

Dalej napisał(a):Specnazu z którego kraju?

Echelon ci odpowiedział, jeśli nie umiesz tego wyczytać z pierwszego postu. Kiedy służył, nie było Specnazu innego kraju.

Prosze was bardzo, nie róbcie siary naszej społeczności.
Obrazek
Avatar użytkownika
Grey
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 1189
Dołączył(a): 3 cze 2006, o 17:50

Re: Szkolenie przez byłego członka Specnazu - będą chętni?

Postprzez piotrszmidt » 2 kwi 2009, o 08:14

goren napisał(a): Będzie więcej szczegółów jeśli znajdzie się odpowiednia ilość chętnych.


zapytam - jak to jest odpowiednia ilosc chetnych?
Wszelkie PW proszę kierować na nowe forum warrior.pl
Przeprowadziłem się definitywnie.
Avatar użytkownika
piotrszmidt
plutonowy
 
Posty: 381
Dołączył(a): 24 gru 2008, o 13:37
Lokalizacja: BMP Team

Postprzez małppeti » 2 kwi 2009, o 09:56

Grey napisał(a):
goorock napisał(a):Interesują mnie szczegóły. Kim jest ta osoba - stopień, doświadczenie w wojsku, jaka jednostka etc.

Was troche p*bało.


Nie powiedziałbym... Dobrze by było mieć pewność, że dana osoba rzeczywiście była w danej jednostce kimś, a nie obierała ziemniaki i naoglądała się jak to chłopaki robią...
Szkolenie pewnie będzie trochę kosztować, więc i ja nie chciałbym wyrzucić tej kasy w błoto...
Obrazek
Avatar użytkownika
małppeti
kapral
 
Posty: 258
Dołączył(a): 21 lis 2005, o 17:42
Lokalizacja: STALKERS

Postprzez echelon4 » 2 kwi 2009, o 11:01

małppeti napisał(a):Nie powiedziałbym... Dobrze by było mieć pewność, że dana osoba rzeczywiście była w danej jednostce kimś, a nie obierała ziemniaki i naoglądała się jak to chłopaki robią...
Szkolenie pewnie będzie trochę kosztować, więc i ja nie chciałbym wyrzucić tej kasy w błoto...


Nie chcę się mądrzyć, ale jeśli rzeczywiście służył w Specnazie i na dodatek w Afganie to raczej ziemniaków nie obierał.
Nie pamiętam, żeby istniały specjalne jednostki do obierania ziemniaków.
:lol: :lol:

Grey ma racje was p**bało, jesteście aż tak pr0 że ludzie, żądacie od człowieka CV wraz z listem motywacyjnym żeby mógł was szkolić.
Nie wiecie nawet jeszcze za jaką kasę :shock: .
Sorry nawet jeśli siedział cały dzień w jednostce (w co nie wierze, bo Specnaz miał w Afganie wyjątkowo przesrane) to i tak myślę, jest w stanie wam coś przekazać.... a może nie bo wy oglądacie filmy na Youtubie.
Zażeracie się MRE, czytając podręczniki "Jak być dobrym żołnierzem"

Dla mnie jest to wspaniała okazja (oprócz samego szkolenia), żeby porozmawiać z człowiekiem który służył w Afganie...bardzo ciekawym konflikcie który nie raz jest pomijany, przez co nie wiedza na jego temat się szerzy.

Tyle mojego...

PS: Oczywiście, że ja również nie chce iść w ciemno nie znając żadnych detali. Ale na tym poziomie (orientowania się) wydaję mi się to nie na miejscu. Nie zostały podane jeszcze, żadne szczegóły a wy żądacie już nie wiadomo czego :shock:
Ostatnio edytowano 2 kwi 2009, o 11:29 przez echelon4, łącznie edytowano 2 razy
Obrazek
Avatar użytkownika
echelon4
Zły Człowiek
 
Posty: 2654
Dołączył(a): 20 maja 2006, o 19:00
Lokalizacja: PI.Zaporożec

Postprzez moron » 2 kwi 2009, o 11:04

małppeti napisał(a):
Grey napisał(a):
goorock napisał(a):Interesują mnie szczegóły. Kim jest ta osoba - stopień, doświadczenie w wojsku, jaka jednostka etc.

Was troche p*bało.


Nie powiedziałbym... Dobrze by było mieć pewność, że dana osoba rzeczywiście była w danej jednostce kimś, a nie obierała ziemniaki i naoglądała się jak to chłopaki robią...
Szkolenie pewnie będzie trochę kosztować, więc i ja nie chciałbym wyrzucić tej kasy w błoto...
I co zrobisz?
"Halo! Ambasada Rosyjska? Chcialem sie dowiedziec czym zajmował sie Dimitri jak sluzyl specnazie w afganistanie" :lol:
Avatar użytkownika
moron
sierżant
 
Posty: 490
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 13:21

Postprzez Grey » 2 kwi 2009, o 12:34

małppeti napisał(a):
Grey napisał(a):
goorock napisał(a):Interesują mnie szczegóły. Kim jest ta osoba - stopień, doświadczenie w wojsku, jaka jednostka etc.

Was troche p*bało.


Nie powiedziałbym... Dobrze by było mieć pewność, że dana osoba rzeczywiście była w danej jednostce kimś, a nie obierała ziemniaki i naoglądała się jak to chłopaki robią...
Szkolenie pewnie będzie trochę kosztować, więc i ja nie chciałbym wyrzucić tej kasy w błoto...


Rozumiem że byłeś na wielu szkoleniach i na niektórych ktoś cię zrobił w bambuko? Bo ja byłem i na żadnym nie zdarzył się naciągacz, a nawet jeśli się zdarzy to podejdę i powiem "facet, oddawaj kasę, bo ściemniasz". Powiem tak, ze wszystkich szkolących mnie tylko o dwóch wiem co dokładnie robili/robią. Reszta okryta jest lekką tajemnicą i nigdy mi to nie przeszkadzało ani ludziom, którzy się u nich szkolili. Wystarczają ogólniki i poziom zajęć. Ew. opinia ludzi, którzy już się u danego instruktora szkolili.

Proponuję zamknąć wątek i poczekać na szczegóły
Obrazek
Avatar użytkownika
Grey
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 1189
Dołączył(a): 3 cze 2006, o 17:50

Postprzez Bananowy » 2 kwi 2009, o 12:56

Z checia przylacze sie do szkolenia, jezeli mi finanse i czass na to pozwola
SFORA
Avatar użytkownika
Bananowy
zielenina
 
Posty: 26
Dołączył(a): 4 maja 2007, o 10:45
Lokalizacja: Oddzial SFORA

Postprzez Kaftan » 2 kwi 2009, o 18:56

Też byłbym zainteresowany szkoleniem, jeśli będę mieć wolne akurat w tym terminie:)
Swords don't run out of bullets... ;p
Kaftan
zielenina
 
Posty: 17
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 17:44
Lokalizacja: Podkowa Leśna

Postprzez goren » 3 kwi 2009, o 14:23

Niestety na szczegóły trzeba będzie poczekać jeszcze przynajmniej tydzień.
Avatar użytkownika
goren
sierżant
 
Posty: 627
Dołączył(a): 6 paź 2007, o 22:21

Postprzez goorock » 3 kwi 2009, o 14:58

Grey napisał(a):
goorock napisał(a):Interesują mnie szczegóły. Kim jest ta osoba - stopień, doświadczenie w wojsku, jaka jednostka etc.

Was troche p*bało.quote]
Troszeczkę, najwyżej. Jak by to wytłumaczyć. Nie chciałbym być szkolonym przez kogoś, kto np. saperką naparzał manifestantów w Tbilisi w 1989. kierunek myśli jasny? ale fakt - otwarcie nikt takich szczegółów nie poda, choć pamietajmy, że od zakończenia wojny w Afganie mineło 20 lat.
Obrazek
Avatar użytkownika
goorock
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 1019
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 00:17
Lokalizacja: Čorny Kot/Belarus

Postprzez Bat[SMERSH] » 3 kwi 2009, o 17:11

Co znasz o tym Tbilisie?...
Chodzi nie o to. Żeby szkolić trzebo to umieć. Więc trzebo wiedzieć jaki ten człowiek ma stopień. Albo po prostu był oficerem czy żołnierzem.
Weźmię udział. Może znojdziemy wspólnych znajomych.
Avatar użytkownika
Bat[SMERSH]
nasz człowiek na Wschodzie
 
Posty: 177
Dołączył(a): 28 sty 2007, o 00:12
Lokalizacja: Minsk, Bialorus

Postprzez Sylwester » 3 kwi 2009, o 17:21

ooj chłopaki nikt z takich jednostek nic wam nie powie chyba, że się Suworow nazywa, prawda jest taka że takie szkolenia to jajka niespodzianki, nie pytajcie o histrie gościa, zapytajcie organizatora czy to właściwy gość, i jemu zaufajcie albo i nie. Nawet jesli by sie okazało że jest dowódca całego Specnazu nie oznacza że umie przekazywać wiedzę. Do tego nadmienię że pierwszą w wolnej polsce, organizację paramilitarną "Kabar" założył były żołnierz 6 BDSz, do dziś mało kto wie że w 6stej był kucharzem.
Avatar użytkownika
Sylwester
kapral
 
Posty: 288
Dołączył(a): 24 cze 2008, o 08:59
Lokalizacja: Łódź

Postprzez goorock » 3 kwi 2009, o 21:40

Bat[SMERSH] napisał(a):Co znasz o tym Tbilisie?...
.
coś tam znam, ale większość ludzi tutaj nic nie wie i to logiczne. Nie muszą. Bat - nic osobistego, ale czasem specnaz wojskowy w ZSRR był wykorzystywany przez Partię nie jako wojsko ale jako policja. Tbilisi jest tym przykładem.
Obrazek
Avatar użytkownika
goorock
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 1019
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 00:17
Lokalizacja: Čorny Kot/Belarus

Postprzez Bat[SMERSH] » 3 kwi 2009, o 21:48

Najperw to był nie spiecnaz, wdw to nie spiecnaz. A jeszcze mam kolegów-uczęstników tych walek. Wcale nie wiedziesz o co mówisz.
Avatar użytkownika
Bat[SMERSH]
nasz człowiek na Wschodzie
 
Posty: 177
Dołączył(a): 28 sty 2007, o 00:12
Lokalizacja: Minsk, Bialorus

Postprzez goorock » 3 kwi 2009, o 23:25

to temat na rozmowę przy 0.5 L a nie na forum
Obrazek
Avatar użytkownika
goorock
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 1019
Dołączył(a): 28 cze 2008, o 00:17
Lokalizacja: Čorny Kot/Belarus

Postprzez Scrach » 4 kwi 2009, o 14:46

Zgłaszam chętność. Szczerze powiedziawszy to żołnierz, nie żołnież, Tbilisi, czy Rossija, specnaz, czy nie. Zawsze chętnie wysłucham kogoś, kto ma coś ciekawego do powiedzenia, a zazwyczaj jest tak, że wiemy dopiero gdy już przyjdzie co do czego. Pozdrawiam
And the eight and final rule: If this is your first night at Fight Club, you have to fight.
Avatar użytkownika
Scrach
rekrut
 
Posty: 123
Dołączył(a): 19 paź 2006, o 21:46
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów

Postprzez amar » 12 kwi 2009, o 18:26

Wszedłbym w to także, jeśli temat nadal aktualny.

Aktualny? są szczegóły?

Pozdr -olek
amar
master of jojo
 
Posty: 57
Dołączył(a): 4 lis 2007, o 21:29
Lokalizacja: Kabaty

Postprzez LordYoghurt » 17 kwi 2009, o 10:39

zainteresowany (+może jeszcze 2-3 osoby). Wszystko zależy od zakresu szkolenia, po drugie terminu, po trzecie - po trosze także kasy.
Avatar użytkownika
LordYoghurt
kapral
 
Posty: 267
Dołączył(a): 10 cze 2007, o 19:59

Postprzez awful » 17 kwi 2009, o 12:25

zainteresowany jak poznam detale i cene. tym razem poprosze cene i detale zanim pójdę na spotkanie...

jeżeli chodzi o specnaz to najchętniej trening HTH :).
Nie boję się, gdy ciemno jest,
bo mam minimi i gps!
awful
rekrut
 
Posty: 144
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 11:57
Lokalizacja: się biorą dzieci?

Postprzez ANAKONDA » 28 kwi 2009, o 21:33

Zainteresowany, termin, koszt?
Sars Przasnysz
ANAKONDA
mądraliński
 
Posty: 48
Dołączył(a): 15 sty 2006, o 21:38
Lokalizacja: Przasnysz

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Szkolenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron