jak to jest z WDW i SPECNAZ'em?

Co noszą w realu, gdzie kupić oryginalne wyposażenie, jakie kupować zamienniki. Porady i wymiana poglądów

Moderatorzy: Królik, Foka, Escalon, Tadeusz

jak to jest z WDW i SPECNAZ'em?

Postprzez czarny001 » 21 mar 2007, o 22:25

Zakładam ten temat ponieważ nie wiem jednaj rzeczy:
Czym się różni SPECNAZ od WDW? wiem że WDW to wojska powietrzno- desantowe. Kiedyś ktoś obrugał mnie brzydko kiedy o 9 rocie napisałem, że jest o specnazie. W takim razie jak to jest, WDW wchodzi w skład jednostek specnazu, czy są to dwie różne jednostki, czy to, że mają taki sam beret (tj. niebieski) to przypadek?

Nie drwijcie, jestem w tych tematach zielony, dlatego pytam.
Pozdrawiam
czarny001
czarny001
master of jojo

Postprzez che » 21 mar 2007, o 23:21

Niebieskie berety to WDW.
Czerwone to Spetsnaz.

Chociaż sam zajmowałem się WDW, myślę że różnicę lepiej nakreślą Specnazowcy :wink:
che
mądraliński

Postprzez Beat » 22 mar 2007, o 00:23

Róznica pomiędzy WDW a Specnazem jest taka, jak pomiędzy 6 BDSz a 1PSK.

WDW to po prostu wojska powietrznodesantowe - "elitarne" pośród szeregowych jednostek. Wykonują one standardowe zadania wojskowe.

Specnaz to szeroko pojęte jednostki specjalne. Mogą to być jednostki specjalne dowolnego rodzaju wojsk. Za elitę wśród dzisiejszych Specnazów uważa się głównie jednostki następcy KGB - FSB.
Wygaszamy Warriora.
Nowe forum dla Mazowieckiego Airsoftu:
www. warrior.pl
Beat
porucznik

Postprzez Pesus the Hunter » 22 mar 2007, o 14:40

che napisał(a):Czerwone to Spetsnaz.
Wojsk wewnętrznych. :)
Pesus the Hunter
st. sierżant sztabowy

Postprzez czarny001 » 22 mar 2007, o 23:12

Czyli w takim razie nie ma jednostek specnazu w niebieskich beretach?
czarny001
master of jojo

Postprzez 7.62 » 23 mar 2007, o 00:31

Specnaz GRU używa niebieskich beretów. Kumają sie z WDW. Pewnie dlatego że im transport zapewniają.
7.62
master of jojo

Postprzez Tadeusz » 23 mar 2007, o 04:13