Treść oświadczenia - problem !!!

miejsce na wszystkie pomysły dotyczące usprawnienia naszej zabawy

Moderatorzy: Królik, Foka, Escalon

Postprzez GunMan » 14 sie 2008, o 15:38

to już musimy się umówić na konkretny termin - nie wiem czy córka mi wybaczy:)

Do połowy przyszłego tygodnia raczej wieczory wcześniej niż 21 odpadają.

Proponuję jak się spotkamy w sobotę (o ile dotrzecie) to możemy coś ustalić co gdzie i jak.

Jeżeli chodzi o miejsce dla mnie im bardziej w centrum wawy tym lepiej.
Obrazek
Avatar użytkownika
GunMan
kapral
 
Posty: 294
Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 17:45
Lokalizacja: BOFH

Postprzez GunMan » 14 sie 2008, o 15:41

Dalej napisał(a):Formalina biurokracja i komplikowanie życia.
Fuj! :)


Nie chodzi o biurokratyzację a oto że jak przyjdzie do ciebie -18 i pokaże że Stowarzyszenie go nauczyło jak się w to bawi, to nie odeślesz go do domu tylko będziesz miał pewność że to nie jego pierwszy raz.
Obrazek
Avatar użytkownika
GunMan
kapral
 
Posty: 294
Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 17:45
Lokalizacja: BOFH

Postprzez Mider » 14 sie 2008, o 15:45

Eeee, w Paradoxe ustala się w jednym miejscu milion rzeczy. Po za tym, będziesz miał do dyspozycji duże grono doświadczonych asgejów. nie wspomnę już o tym, że to miejsce się przyjęło.
Jak nie możesz wcześniej to bądź o 2100 i tak nikt stamtąd tak wcześnie nie wychodzi :P
Avatar użytkownika
Mider
spamer
 
Posty: 2126
Dołączył(a): 5 gru 2007, o 01:20
Lokalizacja: CSAR CG-1

Postprzez Dalej » 14 sie 2008, o 15:45

No i to właśnie jest biurokratyzacja :)
Avatar użytkownika
Dalej
.....................
.....................
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 5 cze 2005, o 16:05
Lokalizacja: Łódź

Postprzez GunMan » 14 sie 2008, o 15:51

postaram sie we wtorek do paradoxu:)
Obrazek
Avatar użytkownika
GunMan
kapral
 
Posty: 294
Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 17:45
Lokalizacja: BOFH

Postprzez krecik73 » 14 sie 2008, o 15:53

Kolego Arend,

Próbuję zrozumieć o co Ci chodzi w tych uszczypliwościach.:twisted:
:wink: Mieszkamy na pierwszym piętrze i zawsze rano tak wychodzimy i nie zdarzyło nam się złamać nogi :wink:

Teraz na poważnie,
Panowie,

Jestem za tym aby spotkać się live. Proponowany termin o 20.00 (krakowskim targiem) jest idealny. Z chęcią zaangażuję się w organizację takiego stowarzyszenia.
Wydaje mi się, że czas po temu już jest. Usystematyzowanie ASG powinno przysłużyć jego dalsze propagacji i rozwiązaniu takich kwestii jak wyżej przeze mne poruszona.
Pozdro

Krecik
http://www.milrec.com
Avatar użytkownika
krecik73
mądraliński
 
Posty: 35
Dołączył(a): 8 cze 2008, o 11:41
Lokalizacja: 1st Cavarly

Postprzez arend » 14 sie 2008, o 16:15

jeżeli zrozumiałeś to jako uszczypliwość to przepraszam
wiem że sporo małolatów jest odpowiedzialnych i zabawa z nimi przynosi sporo radochy

jednak moim zdamiem taka młodzierz jest wyjątkiem a nie regułą (i chwalić takich )
ogromna część 16-17 latków niestety nadal myśli że jak będą się popisywać to będą fajni a bagatelizowanie przez nich spraw bezpieczeństwa pokazuje jacy z nich twardziele
niestety nie tędy droga
wscieka mnie też tak samo jak i innych kolegów że ta młodzierz stara się wykazać że przekazywane im w dobrej przecierz wierze uwagi na sposób ich zachowania ma na celu tylko ich gnojenie i pokazywanie że oni są be bo są młodzi

tak jak w pierwszej mojej wypowiedzi w tym temacie stwierdzam
chętnie strzelam się z młodzierzą ale pod warunkiem że postępują oni odpowiedzialnie natomiast olewnie zasad bezpieczeństwa przez młodzierz jest przezemnie traktowane dość ostro
najpierw uwaga potem wyproszenie z gry
Ostatnio edytowano 14 sie 2008, o 16:22 przez arend, łącznie edytowano 1 raz
arend
sierżant
 
Posty: 650
Dołączył(a): 16 mar 2007, o 11:16

Postprzez CASE » 14 sie 2008, o 16:15

Mider napisał(a):Eeee, w Paradoxe ustala się w jednym miejscu milion rzeczy. Po za tym, będziesz miał do dyspozycji duże grono doświadczonych asgejów. nie wspomnę już o tym, że to miejsce się przyjęło.
Jak nie możesz wcześniej to bądź o 2100 i tak nikt stamtąd tak wcześnie nie wychodzi :P


... o własnych siłach. Obawiam się, że po 21 to już nie jest stan ciała i ducha, który umożliwia normalną komunikację :) I mówię, niestety, poważnie.
To już taki synonim- Paradox = zgon ....
Obrazek
Irish Bloody Irish
Avatar użytkownika
CASE
sierżant
 
Posty: 515
Dołączył(a): 12 sty 2008, o 21:22
Lokalizacja: Royal Irish Rangers

Postprzez krecik73 » 14 sie 2008, o 16:58

Arend,

Dzięki za to, że się rozumiemy.
Dokładnie chodzi o to, że zawsze są ludzie, którzy łamią zasady i niestety nie tylko niepełnoletnie.

Z drugiej strony Panowie,

To kiedy to spotkanie. Czy wtorek godz. 20.00, czy też wczesniej/później?
Pozdro

Krecik
http://www.milrec.com
Avatar użytkownika
krecik73
mądraliński
 
Posty: 35
Dołączył(a): 8 cze 2008, o 11:41
Lokalizacja: 1st Cavarly

Postprzez GunMan » 14 sie 2008, o 17:15

Postaram się dotrzeć na 20 - chyba że wynegocjuję z moimi kobietami wcześniejszą godzinę - w poniedziałek się dogramy (jeżeli chodzi o mnie)

Postaram się przynieść jakieś zestawienie co do formalnej kwestii kosztów i czasu procedur aby ruszyć jak najszybciej.

Krecik skoro sam się bawisz w ASG to może wpadnij z dzieciakiem razem na strzelankę??
Obrazek
Avatar użytkownika
GunMan
kapral
 
Posty: 294
Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 17:45
Lokalizacja: BOFH

Postprzez krecik73 » 14 sie 2008, o 17:59

Dla mnie lepiej jest też 20.00 i choć nie jestem starym wygą w ASG, to pomysł stowarzyszenia mi się podoba i z chęcią pomogę.

Już bywałem i miło było. :)
Tym razem go przywiozę tylko. Niestety obowiązki rodzinne (remoncik, budowa) i plan podjechania do Modlina ograniczają mój udział w najbliższą sobotę.
Pozdro

Krecik
http://www.milrec.com
Avatar użytkownika
krecik73
mądraliński
 
Posty: 35
Dołączył(a): 8 cze 2008, o 11:41
Lokalizacja: 1st Cavarly

Postprzez phonic » 18 sie 2008, o 09:51

Ok, chlopaki to jak i gdzie? No i o której?:)
Bo juz sie pogubilem w tych propozycjach godzin;)
BlackHough!
phonic
mądraliński
 
Posty: 42
Dołączył(a): 4 kwi 2008, o 12:33

Postprzez Mider » 18 sie 2008, o 10:02

Jutro (wtorek), Paradox, godzina 2000-2100.
W Paradoxie można być spokojnie wcześniej.
Avatar użytkownika
Mider
spamer
 
Posty: 2126
Dołączył(a): 5 gru 2007, o 01:20
Lokalizacja: CSAR CG-1

Postprzez GunMan » 20 sie 2008, o 06:47

Chłopaki, chyba musimy się umówić gdzieś za dnia lub przyjść w szpejach... byłem wczoraj o 21 w paradoxie i nikogo nie mogłem rozpoznać....

Więc albo mam cosik z oczami albo foty forumowskie nie do końca oddają rzeczywistość.
Obrazek
Avatar użytkownika
GunMan
kapral
 
Posty: 294
Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 17:45
Lokalizacja: BOFH

Postprzez Sucha » 20 sie 2008, o 08:27

:lol: rzeczywiście trudno kogoś rozpoznać bez szpeju jeśli się go nie widuje często.
Siedzieliśmy w tej części na zewnątrz, przy stołach, jak biali ludzie :)
Mider miał nawet pomarańczową koszulke.... :lol:
Obrazek
Avatar użytkownika
Sucha
porucznik
 
Posty: 3447
Dołączył(a): 5 paź 2005, o 12:40
Lokalizacja: Fearless, Charming, Sexy ;-)

Postprzez GunMan » 20 sie 2008, o 09:10

Ja byłem w różowym (bez skojarzeń) polo... przeszedłem koło was ze 4 razy, ale nikogo nie rozpoznałem.... :(

Proponuję, abyśmy w sobotę się "poznali" na strzelance - może next time będzie łatwiej mi was rozpoznać:)
Obrazek
Avatar użytkownika
GunMan
kapral
 
Posty: 294
Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 17:45
Lokalizacja: BOFH

Postprzez Dalej » 20 sie 2008, o 09:26

HA HA HA HA HA! :-P
Avatar użytkownika
Dalej
.....................
.....................
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 5 cze 2005, o 16:05
Lokalizacja: Łódź

Postprzez GunMan » 20 sie 2008, o 09:36

Dalej napisał(a):HA HA HA HA HA! :-P


jeżeli to się tyczy "różowego" to wyjaśniam CHCIAŁEM ZWRÓCIĆ NA SIEBIE UWAGĘ .... jak widać nie skutecznie...
Obrazek
Avatar użytkownika
GunMan
kapral
 
Posty: 294
Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 17:45
Lokalizacja: BOFH

Postprzez phonic » 20 sie 2008, o 09:51

Ja w ogóle nie dałem rady dotrzec, miałem emergency w robocie:(((
Czy sobota jest konieczna? Wtedy mnie nie ma w Wawie;(
BlackHough!
phonic
mądraliński
 
Posty: 42
Dołączył(a): 4 kwi 2008, o 12:33

Postprzez Dalej » 20 sie 2008, o 09:54

Nie, śmiałem się z tego że nie mogliście się poznać.

To już nie pierwszy raz gdy ludzie bez szpeju nie mogą się odnaleźć ;)
Avatar użytkownika
Dalej
.....................
.....................
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 5 cze 2005, o 16:05
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Wokash » 20 sie 2008, o 11:33

To klasyk... jak osoby co się nie znają po cywilnemu to lepiej wybrać charakterystyczne miejsce... pamiętam minę jednego z kolegów jak mnie pierwszy raz pod krawatem zobaczył :lol:
Umawianie się w takiej sytuacji w Para... a nie np. 1 stolik od lewej to poważny błąd taktyczny :wink:
Cenzura bywa zabawna... Jakbym chciał napisać, że pewne nowe forum ssie to i tak wyjdzie mi, że http://www.warrior.pl ssie...
Avatar użytkownika
Wokash
kapitan
 
Posty: 5977
Dołączył(a): 31 maja 2005, o 23:08
Lokalizacja: TG, MP, MoP, RE, CCS, BN, RG, SG, O3S, RAS, BET, PT, 3rdB HGW

Postprzez dSort » 20 sie 2008, o 11:38

GunMan napisał(a):Ja byłem w różowym (bez skojarzeń) polo... przeszedłem koło was ze 4 razy, ale nikogo nie rozpoznałem.... :(


Trzeba było zajrzeć pod stół - parę osób miało spodnie od munduru :):)
I`ve got list of demands
written on the palm of my hand
i ball my fist
and you know where i stand
Avatar użytkownika
dSort
master of jojo
 
Posty: 97
Dołączył(a): 27 wrz 2007, o 21:10
Lokalizacja: JS2305/ Planeta Predatorów/ Tabaka w rogu

Postprzez Leander » 20 sie 2008, o 12:24

Ewentualnie wsłuchać się w dyskusję ;p.
Ale powiem tobie że dziwny problem miałeś, ja bardzo dużo ludzi kojarzę z awatarów warriorowych, i w realu jest mniejszy problem ;)
Obrazek
Kaphar hunnu bhanda marnu ramro!
Avatar użytkownika
Leander
plutonowy
 
Posty: 346
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 00:00
Lokalizacja: DPM RIR Warszawa-Ząbki

Postprzez Dalej » 20 sie 2008, o 12:26

Bo GunMan z nami od niedawna, o ile się nie mylę :)
Avatar użytkownika
Dalej
.....................
.....................
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 5 cze 2005, o 16:05
Lokalizacja: Łódź

Postprzez GunMan » 20 sie 2008, o 12:59

po pierwsze jestem od niedawna (może miesiąc temu sie uaktywniłem)

po drugie o 21 było już dość ciemno i ten stolik co jest na zew. przy wejściu tonął w mrokach...
Obrazek
Avatar użytkownika
GunMan
kapral
 
Posty: 294
Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 17:45
Lokalizacja: BOFH

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Organizacja i przepisy Airsoft'u

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron