ST.RE.FA. - larp w terenie skażonym - dyskusja, pomysły...

Moderatorzy: Foka, Escalon, Python

ST.RE.FA. - larp w terenie skażonym - dyskusja, pomysły...

Postprzez Zsa-Zsa » 17 kwi 2007, o 12:02

Obrazek
STALKER, RESIDENT EVIL, FALLOUT


Skoro jak na razie nic nie chce wyjść z naszego larpa GRANICA, planujemy - może będzie cieszył się większym zainteresowaniem - larp w klimacie STALKERS.

Świat postnuklearny, skażenie, zło, człowiek człowiekowi wilkiem i temu podobne klimaty.

Czasu na zastanowienie jest dużo - larp jest planowany na wakacje - prawdopodobnie sierpień.

Czekamy na opinie.
Ostatnio edytowano 17 kwi 2007, o 12:54 przez Zsa-Zsa, łącznie edytowano 1 raz
Chaos wprowadzę wszędzie.
Avatar użytkownika
Zsa-Zsa
sierżant
 
Posty: 566
Dołączył(a): 3 sie 2006, o 17:42
Lokalizacja: Female Counter Strike

Postprzez Sucha » 17 kwi 2007, o 12:31

Ja tradycyjnie piszę się na naukowca :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Sucha
porucznik
 
Posty: 3447
Dołączył(a): 5 paź 2005, o 12:40
Lokalizacja: Fearless, Charming, Sexy ;-)

Postprzez Miko » 17 kwi 2007, o 13:17

UBCS Ready to respond.

Czekamy na więcej!!

No i może tak szybciej, co? Bo świat larpów coś nam się zombił (znaczy się zastał :P)
Miko
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 884
Dołączył(a): 16 paź 2006, o 00:24

Postprzez Zsa-Zsa » 17 kwi 2007, o 13:23

Miko napisał(a):No i może tak szybciej, co? Bo świat larpów coś nam się zombił (znaczy się zastał :P)


Fakt. Ale czy to nasza "wina"? Jest podaż, nie ma popytu - trudno :P
Chaos wprowadzę wszędzie.
Avatar użytkownika
Zsa-Zsa
sierżant
 
Posty: 566
Dołączył(a): 3 sie 2006, o 17:42
Lokalizacja: Female Counter Strike

Postprzez Kubek » 17 kwi 2007, o 13:25

maly oddzial w kamuflazu metro i maskach p-gazowych sie przyda?
Kubek
master of jojo
 
Posty: 86
Dołączył(a): 6 lip 2006, o 19:17
Lokalizacja: Cannon Fodder - Warszawa

Postprzez Zsa-Zsa » 17 kwi 2007, o 13:35

Pewnie, że się przyda :) Wszystkie oddziały w maskach się przydadzą. Ponieważ strefa skażenia w dalszym ciągu jest niebezpieczna dla zdrowia i życia, zwykli ludzie (w tym wojsko, służby) będą mogły poruszać się prawdopodobnie tylko w maskach po terenie otwartym.
Chaos wprowadzę wszędzie.
Avatar użytkownika
Zsa-Zsa
sierżant
 
Posty: 566
Dołączył(a): 3 sie 2006, o 17:42
Lokalizacja: Female Counter Strike

Postprzez Pesus the Hunter » 17 kwi 2007, o 13:45

Jako stalker być może bym sie pisał na to. :)

btw.
Python napisał(a):STALKERSI
Wy to wszystko "zamerykańszczacie", o ile lepiej brzmiałoby "Stalkerzy", tak jak to brzmiało w Pikniku na skraju drogi. :P
Avatar użytkownika
Pesus the Hunter
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 854
Dołączył(a): 17 cze 2005, o 19:42
Lokalizacja: Zaporożec/SztrafBat

Postprzez apollyon » 17 kwi 2007, o 13:57

Zdecydowanie jako Stalker... no i tylko razem z Stalkersami...

chyba że znajdzie sie jakaś ciekawsza rola tła?
Obrazek
...we are APE's
Avatar użytkownika
apollyon
spamer
 
Posty: 1427
Dołączył(a): 21 lis 2005, o 19:27
Lokalizacja: z PKS

Postprzez Sucha » 17 kwi 2007, o 14:20

apollyon napisał(a):chyba że znajdzie sie jakaś ciekawsza rola tła?


taaaaa... Niezównoważony Emocjonalnie Rozpylacz Amoniaku...

zamiast N. E. chciałam napisać "Szalony" ,ale akronim nie byłby zbyt elegancki.... :)
a tak też jest git :wink:
Obrazek
Avatar użytkownika
Sucha
porucznik
 
Posty: 3447
Dołączył(a): 5 paź 2005, o 12:40
Lokalizacja: Fearless, Charming, Sexy ;-)

Postprzez yamnick » 17 kwi 2007, o 14:24

Ja bym tradycyjnie już chciał pozostać informatołkiem UBCS, ale tak co bym mógł trochę po ... strzelać z Kurza :lol:
Passive-aggressive
yamnick
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 746
Dołączył(a): 9 gru 2005, o 16:40
Lokalizacja: 6-th, Warszawa

Postprzez Vlad » 17 kwi 2007, o 15:25

Coś dla TG pewnie też się znajdzie :?: Może jakaś uprawa świecacej w ciemnosciach herbaty a po zaparzeniu dająca niesamiowitą moc. :?:
Avatar użytkownika
Vlad
porucznik
 
Posty: 3064
Dołączył(a): 4 maja 2006, o 13:17
Lokalizacja: TG - Praga Forever MASH R.A.S. DPM

Postprzez KozioU! » 17 kwi 2007, o 15:52

Jeśli nie traficie w mój urlop, to ja bardzo chętnie poNPcuję.
Warrior ssie!
Avatar użytkownika
KozioU!
podporucznik
 
Posty: 2044
Dołączył(a): 31 sie 2005, o 16:47
Lokalizacja: Towarzystwo Grillowe JKM

Postprzez Owca » 17 kwi 2007, o 16:45

Mogę poszukać jakiś ciekawych artefaktów!
Nigdy więcej!
Ojciec Terrorysty...
Codziennie wzrasta ilość rzeczy i osób, które mam w dupie...
Obrazek
Avatar użytkownika
Owca
porucznik
 
Posty: 2899
Dołączył(a): 21 maja 2005, o 00:12
Lokalizacja: SGW

Postprzez Coen » 17 kwi 2007, o 16:48

Szykuje sie ciekawy larp :D
Avatar użytkownika
Coen
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 899
Dołączył(a): 5 cze 2006, o 17:32
Lokalizacja: R.R.T.S.

Postprzez nom4k » 17 kwi 2007, o 18:41

wchodze w to, tylko prosze niech impreza odbędzie się po 17 maja :wink:
Obrazek
Avatar użytkownika
nom4k
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 1126
Dołączył(a): 1 maja 2006, o 15:59
Lokalizacja: FCS

Postprzez Schackal » 17 kwi 2007, o 18:57

Też się w to wbijam! Kurcze, może to być po 17.05? :D
Obrazek
Obrazek
Jestem Schackal. Miałem baner półtora mega(z MeganFox ktory byl mega -zajebisty;) ). I awatar też zły miałem (od pol roku i bylem rozpoznawalny :D).
Avatar użytkownika
Schackal
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 908
Dołączył(a): 3 maja 2006, o 22:31
Lokalizacja: Fabulous Certin Sarcastic

Postprzez Grey » 17 kwi 2007, o 18:58

Jak nie traficie w ORKOn (a pewny jestem ze nie :) ) i nie bedzie wtedy jakiegos uberwaznego treningu, to ja chetnie bym powaznie poLARPowal. Moze byc rola niestrzelajaca.
Obrazek
Avatar użytkownika
Grey
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 1189
Dołączył(a): 3 cze 2006, o 17:50

Postprzez apollyon » 17 kwi 2007, o 19:01

Jak nie traficie w ORKOn (a pewny jestem ze nie ) i nie bedzie wtedy jakiegos uberwaznego treningu,

święta Bożego Narodzenia??
Obrazek
...we are APE's
Avatar użytkownika
apollyon
spamer
 
Posty: 1427
Dołączył(a): 21 lis 2005, o 19:27
Lokalizacja: z PKS

Postprzez Wokash » 17 kwi 2007, o 20:09

Boszz... za jakie grzechy ? i kiedy konkretnie :?: :lol:
Cenzura bywa zabawna... Jakbym chciał napisać, że pewne nowe forum ssie to i tak wyjdzie mi, że http://www.warrior.pl ssie...
Avatar użytkownika
Wokash
kapitan
 
Posty: 5977
Dołączył(a): 31 maja 2005, o 23:08
Lokalizacja: TG, MP, MoP, RE, CCS, BN, RG, SG, O3S, RAS, BET, PT, 3rdB HGW

Postprzez echelon4 » 17 kwi 2007, o 20:43

Fajnie... nareszcie moje klimaty :twisted: .
Mam tylko pytanie ...
STALKER nie jest bardzo podobny do Fallouta
a tym bardziej Resident Evil.
Więc w zasadzie na którą część będzie największy nacisk...
Avatar użytkownika
echelon4
Zły Człowiek
 
Posty: 2654
Dołączył(a): 20 maja 2006, o 19:00
Lokalizacja: PI.Zaporożec

Postprzez Cezar » 17 kwi 2007, o 23:31

Chymm pomyślmy gdzie ja bym pasował Suszku odpowiesz mi 8) oraz orgom :) BTW walizeczka już spakowana 8)
Obrazek
Uber BadAss
Avatar użytkownika
Cezar
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 1159
Dołączył(a): 8 maja 2006, o 15:46
Lokalizacja: Platoon, O3S, SOF, RAS, LBO, RU, TG, 10th

Postprzez dzikki » 18 kwi 2007, o 08:27

Na klimat postnuklearny piszę się. Jako wędrowny zbieracz różnych zgubionych rzeczy wraz z właścicielami.
Wszystko oczywiście zależy od terminu, ale chciałbym.
"Airsoft" zamieniony na chyba "hardball".
Avatar użytkownika
dzikki
podporucznik
 
Posty: 1985
Dołączył(a): 16 gru 2004, o 17:33
Lokalizacja: Renegaci

Postprzez Zsa-Zsa » 18 kwi 2007, o 08:38

Grey napisał(a):Jak nie traficie w ORKOn (a pewny jestem ze nie :) )


No i słusznie jesteś pewien :P

Co do podobności Stalkera do Fallouta i RE, chcemy zrobić kompilację - klimat Stalkera, chcemy czerpać pomysły m.in. z Fallouta, a wszystko zrobić na podbudowie ubiegłorocznego wrześniowego larpa RE (a raczej jego finału, kiedy to w końcówce na the Hive zrzucona została pomniejsza bombka jądrowa).
Chaos wprowadzę wszędzie.
Avatar użytkownika
Zsa-Zsa
sierżant
 
Posty: 566
Dołączył(a): 3 sie 2006, o 17:42
Lokalizacja: Female Counter Strike

Postprzez Entomb » 18 kwi 2007, o 10:13

Widzę, że już dostaliśmy rolę, ode mnie misie napewno się piszą, przynajmniej część z nich 8) A strona, to przecież jasne ;)
Brak
Avatar użytkownika
Entomb
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 805
Dołączył(a): 19 wrz 2005, o 18:36
Lokalizacja: Francuski Oddział Zjadaczy Koziego Sera/ PI

Postprzez Długi » 18 kwi 2007, o 10:34

Dr Sukkinson jak zwykle zainteresowany okazją do nieetycznego dorobienia na boku! Napromieniowane organy też się sprzeda!
Rewards of tolerance are treachery and betrayal.
Avatar użytkownika
Długi
plutonowy
 
Posty: 408
Dołączył(a): 4 paź 2005, o 16:27
Lokalizacja: Szwadron C

Następna strona

Powrót do Imprezy LARPowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość