LARP militarny towarzyszacy Orkonowi

Moderatorzy: Foka, Escalon, Python

LARP militarny towarzyszacy Orkonowi

Postprzez finduredhel » 7 cze 2006, o 22:02

witam

na stronie

http://orkonforum.selser.net/viewtopic. ... 3940#13940

znajduje sie wstep do zalozen larpa militarnego na konwencie Orkon 2006

kazdy kto wybiera sie do Mirowa w tym roku a nie przeglada forum proszony jest o chociaz przejzenie tego posta, badz napisanie pma z informacja ze jedzie, badz jesli ma jakies pomysly na upgrejd owego larpa


tekere
NiektórzyNIEpowinni miec dostępu do Internetu!!!
Obrazek
finduredhel
mądraliński
 
Posty: 28
Dołączył(a): 28 kwi 2006, o 16:18

Postprzez Długi » 3 lip 2006, o 09:15

Ze swojej strony także serdecznie zapraszam na Orkon - oprócz głównego LARPA - "Banavy", będzie okazja do wymiany kompozytu w każdej chwili gdy zbiorą się chętni. Orkon co prawda nie jest imprezą tworzoną z myślą o ASG, które jest atrakcją dodatkową, ale w tym roku całkiem sporo ludzi z branży się tam pojawi. Jak na razie jadą elementy Szwadronu, Tower Guards, FCS, zapowiadają się też pojedynczy ludkowie: Ape, Dziq, ludzie ze Śląska i Małopolski.

Mirów (Jura Krakowsko-Częstochowska) jest generalnie świetnym terenem do strzelanek leśnych - piękny i urozmaicony teren, dobra baza noclegowa, 3 knajpy i dobre towarzystwo :)
Avatar użytkownika
Długi
plutonowy
 
Posty: 408
Dołączył(a): 4 paź 2005, o 16:27
Lokalizacja: Szwadron C

Postprzez Devil » 3 lip 2006, o 09:38

Jest duża szansa, że kilkoro Renegatów pojedzie. 8)
Proszę mnie szukać na W2.
Devil
wredny malkontent
 
Posty: 1780
Dołączył(a): 24 kwi 2005, o 13:17
Lokalizacja: weekend-warriors.pl

Postprzez Długi » 3 lip 2006, o 10:18

Było by miło :) Capri już się na orkonowym forum pojawił.
Avatar użytkownika
Długi
plutonowy
 
Posty: 408
Dołączył(a): 4 paź 2005, o 16:27
Lokalizacja: Szwadron C

Postprzez KozioU! » 3 lip 2006, o 16:30

Nie będzie żadnego głównego larpa "Banava". Chyba że Długi coś takiego organizuje, skoro zaprasza...

Pozdrawiam.

Były już w tej chwili organizator Banavy, KozioU!
Warrior ssie!
Avatar użytkownika
KozioU!
podporucznik
 
Posty: 2044
Dołączył(a): 31 sie 2005, o 16:47
Lokalizacja: Towarzystwo Grillowe JKM

Postprzez Grey » 3 lip 2006, o 17:26

Ja chetnie bym dojachal, ale nie bardzo wiem w ktory moment celowac, bo na calosc to raczej nie bardzo. Sucha mowila, ze FCSy poza nia dojada w drugim tygodniu... A jak z reszta?

Przeczytalem tez na forum ORKONu argumentacje KozioUa i Magdy i ich rozumiem, bo jechac tam na strzelanke jebanke wcale mi sie nie chce. Z drugiej jednak strony, jesli s-j beda organizowane, to gdzies z boku moze sie odbyc LARP erpegowy z ASG, dla chetnych, zapewne jakos to ograniczy liczebnosc. Taki tylko pomysl.

Szkoda ze jestem takim noobem, bo sam bym cos obmyslil, ale scenariusz scenariuszem, a jeszcze trzeba dac rade go przeprowadzic :) Jak siegam pamiecia najwieksza gra jaka prowadzilem to bylo 9 osob przy jednym stole, a nie 30+ w jednym lesie :)

Ah, mial ktos stycznosc z systemem Twilight 2000? Sprzet wojskowy z lat 80 (ale mozna przesunac do obecnych), po glownych bitwach III WŚ, a przede wszystkim atakach nuklearnych. System byl bodaj amerykanski, ale co ciekawe pomyslany byl glownie na akcje na terenach (juz dawnej) Polski. Troche przypomina MadMax, troche Fallouta, troche film NavySEALS (sceny z samej misji w terenie objetym wojna), a najbardziej chyba film The Postman z Kevinem Costnerem o listonoszu po zagladzie atomowej.

Wedlug mnie setting wrecz idealny pod LARPa w towarzystwie ASGowym, jesli chodzi o sprzet i umundurowanie. Poza tym w odoroznieniu od wiekszosci wspolczesnych konfliktow zbrojnych nie ma tam z gory okreslonych obozow i animozji, wszystko jest kwestia chwili, sytuacji i negocjacji. Dzieki temu moznaby zminimalizowac ilosc strzelania, na korzysc ukladow, podstepow i rozpoznania aktualnych sil i stronnictw. Co wiecej, wartosc AEGow moglaby zostac skutezcznie obnizona, poprzez zaproszenie na negocjacje i przygotowanie zasadzki we wlasnym obozie. A sama bron bylaby czescia gry fabularnej, kiedy przychodzi oddzial wyposazony glownie w AEGi, niejako wystepuje w roli silniejszego i tego z mocniejsza karta. A samotny wojownik z AEGiem moze okazac sie cennym werbunkiem.
Moznaby stworzyc 3-4 obozy, wymyslec przedmioty porzadania (np. fabryka amunicji, tylko stamtad moznaby pobierac kulki poza poczatkowa pula). Kazdy na samym poczatku gry mialby losowana ilosc kulek, od 30 do 300. Nad fabryka na poczatku sprawowalby kontrole naliczniejszy, ale slabo wyposazony oboz. Co wiecej, mialby majstra, ktorego obecnosc w fabryce wplywa pozytywnie na produkcje (np. bez niego wydobycie to 100 kulek na godzine, a z nim 300). Zauwazcie, ze przy takich ilosciach AEGi traca pewna zaleta, nie ma mowy o sprey and prey, bo sie wyprzytyka z kulek i co? Bedzie bezwartosciowy, chyab ze ktos mu da. Na przyklad oboz wlasnie majacy kontrole nad fabryka.
Nowego majstra moznaby na przyklad wyszkolic. Musialby przez 3h wraz z majstrem przebywac w fabryce.
Do tego moznaby domyslic jeszcze jedno dobro porzadane, ktore mialoby wplyw na rozgrywke. Obozy nie bylyby stale, zdrady nie bylyby zakazane, przy dobrej grze i obrocie sprawy, po kilku godzinach nad cala gra zawislby ponury nastroj podejrzliwosci :) Miod, ghdyby sie udalo.
To tylko luzne, na szybko podrzucone pomysly. Mam nadzieje, ze gry i bez nich beda fajne, ale moze jakiegos orga to natchnie na ciekawy pomysl... albo co :)

Resy moglyby byc dlugie, ale zabity nie musialby wracac do resa, ale stawalby sie na jakis czas cywilem i przez godzine moglby lazic, gadac i odgrywac postac, ale nie moglby brac czynnego udzialu w walce. A pozniej stawalby sie samotnym wojownikiem, ktory moze dowolnie wybrac oboz. Tylko tutaj trzeba by wymyslec CHYBA jakis ogranicznik, by po kilku goidzinach nie okazalo sie, ze wszyscy sa w jednym obozie :D

Moznaby tez wprowadzic jakies dodatkowe zasady dla roznych obozow, np Wilki bylyby grupa, ktorej tradycja bylyby walki o przywodztwo, co jakis czas. Itd, aby kazda grupa (przynajmniej z poczatku) miala swoja specyfike, tradycje i historie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Grey
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 1189
Dołączył(a): 3 cze 2006, o 17:50

Postprzez v1nt3r » 3 lip 2006, o 20:39

Grey mądrze prawi. Fantastyczny system RPG (właściwie uniwersum) do adaptacji na larpa z wykorzystaniem ASG. Swoją drogą wstępniak (pierwszy rozdział bucha) nadaje się perfekcyjnie na wprowadzenie, co byłoby nieocenioną pomocą przy wprowadzaniu klimatu "na start".
Nie ma mnie już na tym forum. Szkoda, że Administratorzy i Twórcy tego znamienitego forum nie mają jaj...
Avatar użytkownika
v1nt3r
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 669
Dołączył(a): 16 lis 2005, o 16:01
Lokalizacja: Blackwater / 7.PK

Postprzez Schamann » 4 lip 2006, o 10:35

Cześć

Jestem jednym z organizatorów tegorocznego Orkonu. Każdego, kto zechce przyjechać serdecznie zapraszam. Jednocześnie, żeby uniknąć pomyłek, które mogłyby skutkować niepotrzebnymi rozczarowaniami, podaję garść faktów.

1. Orkon jest imprezą LARPową w klimacie fantasy, oficjalny program Orkonu nie zawiera żadnych LARPów ASG. Nie wyklucza to absolutnie spontanicznych strzelanek organizowanych ad hoc przez uczestników, ale organizatorzy niczego w tym zakresie nie zapewniają.

2. Okolica jest dośc mocno w okresie letnim zaludniona ludźmi bez gogli - my, skałkowicze, zwykli turyści, pielgrzymki, wreszcie malarze - co prawda osłonięci przed przypadkowym postrzałem, ale w trochę innym klimacie. Generalnie, żeby znaleźć bezpieczne miejsce na strzelanki warto pytać warriorów znających okolicę - większość Szwadronu, większość TG, Sushi z FCS i inni, o których nie pamiętam w tej chwili - bez obrazy.

3. Po przyjeździe będziemy oczekiwac od Was akredytacji i opłaty za udział w konwencie. Koszt akredytacji za cały konwent dokonanej na miejscu wynosi 70 zł. W przypadku, gdy ktoś nie chce lub nie może uczestniczyć w całym konwencie, koszty przedstawiają się następująco:
uczestnictwo w Grze Głównej wynosi 40 zł
za każdy dzień oprócz GG wynosi 5 zł
Koszt ten nie obejmuje żadnej formy wyżywienia.

Mozna kwaterowac się poza konwentem, w agroturystykach, na polu u gospodarzy, na innej części pola namiotowego, ale tych, którzy pojadą pod namiot zachęcam do normalnej akredytacji - koszt nie jest duży, a dzieki temu jesteście częścią konwentu, z którego okazji przyjeżdżacie, nasza ochrona nie czepia się spotkawszy Was na terenie konwentu, generalnie reszta orkonowiczów traktuje Was jak "swoich".

4. Na terenie konwentowego obozowiska obowiązywac będą najprawdopodobniej standardowe zasady bezpieczeństwa dotyczące ASG - wyjęcie maga z broni itp.

więcej szczegółów na www.orkon.prv.pl i na http://orkonforum.selser.net/
all wars are lost
Avatar użytkownika
Schamann
kapral
 
Posty: 221
Dołączył(a): 11 sty 2006, o 10:07
Lokalizacja: fanclub Tower Guards

Postprzez Długi » 4 lip 2006, o 11:57

EDIT: Sam siebie ocenzurowałem, bo faktycznie złość mnie poniosła za daleko.
Ostatnio edytowano 4 lip 2006, o 14:23 przez Długi, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Długi
plutonowy
 
Posty: 408
Dołączył(a): 4 paź 2005, o 16:27
Lokalizacja: Szwadron C

Postprzez KozioU! » 4 lip 2006, o 14:03

Dziękuję i też się skracam. Gwoli wyjaśnienia powstałego zamieszania:

"Banava" nigdy nie była i nie jest strzelanką - jest larpem podczas konwentu i jest organizowana dla jego uczestników. Dlatego właśnie informacje jej dotyczące umieściłem na forum Orkonu, a nie tutaj. Jeśli kogoś to interesuje, można przeczytać o wszystkim w odpowiednim topicu na forum orkonu.
Warrior ssie!
Avatar użytkownika
KozioU!
podporucznik
 
Posty: 2044
Dołączył(a): 31 sie 2005, o 16:47
Lokalizacja: Towarzystwo Grillowe JKM


Powrót do Imprezy LARPowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości

cron