ST.RE.FA. 3

Moderatorzy: Foka, Escalon, Python

W jakim klimacie chciałbyś tego larpa.:

RE. - tak jak pierwszy Resident Evil - klimat survival horror
31
41%
S.T. - tak jak pierwsza Strefa, chodzenie, szukanie artefaktów, handel
11
14%
F.A. - wojna w strefie skażonej, trochę handlu
34
45%
 
Liczba głosów : 76

ST.RE.FA. 3

Postprzez Python » 22 lut 2008, o 10:53

Zacznijmy zatem przymiarki do stworzenia drugiej ST.RE.FY.

czyli trzeciej części larpów w terenie skażonym, stąd ST.RE.FA nr 3 ;)
Ostatnio edytowano 23 lut 2008, o 11:24 przez Python, łącznie edytowano 1 raz
Python
kapitan
 
Posty: 5742
Dołączył(a): 3 sie 2005, o 17:34

Postprzez Coen » 22 lut 2008, o 16:41

Osobiscie mam male wachanie pomiedzy wyborem punktu RE a FA :)
Avatar użytkownika
Coen
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 899
Dołączył(a): 5 cze 2006, o 17:32
Lokalizacja: R.R.T.S.

Postprzez Alienzo » 22 lut 2008, o 17:09

Nie było mnie na poprzednich imprezach ale jak sie tak patrze to chyba brzmiałoby najlepiej gdyby to wszystko połączyć w jedno... :)
Avatar użytkownika
Alienzo
strzelec
 
Posty: 197
Dołączył(a): 1 maja 2007, o 00:44
Lokalizacja: SFORA

Postprzez Mały » 22 lut 2008, o 19:19

Nie udało mi się dostać na RE więc w takie klimaty teraz bym chciał trafić.

Choć STREFA fajna była i nie obrażę się jak by sie powtórzył klimacik.
GG: 7678522
Avatar użytkownika
Mały
kapral
 
Posty: 236
Dołączył(a): 18 mar 2006, o 12:20
Lokalizacja: CANNON FODDER

Postprzez Wieszak » 22 lut 2008, o 19:22

Dziś wypatrzyłem jakiś interesujący obiekt (sporo budynków, przestrzeń i takie tam) w rejonie ulicy Marywilskiej, to na Żeraniu bodajże. Nie potrafię w tej chwili dokładnie wskazać adresu ale gdyby ktoś był zainteresowany dokonaniem rekonesansu to mogę spróbować go naprowadzić. nie wiem czy jest cieć czy to działa czy nie ale zawsze sprawdzić można, jak ktoś ma czas.
Obrazek
Avatar użytkownika
Wieszak
chorąży
 
Posty: 1334
Dołączył(a): 17 maja 2006, o 18:23
Lokalizacja: Ja sypiam w zsypie!

Postprzez krst » 22 lut 2008, o 20:28

Jak wyglądałby klimat RE? Nocne strzelanie i tylko broń krótka/mp5k?
Żeby po zakończeniu głosowania zajarani stalker-czarnobylowcy głosujący na RE nie płakali, że nie mogą biegać z kałachami. ;>

Mój głos na ST z uśmiechem w stronę FA.
Avatar użytkownika
krst
rekrut
 
Posty: 151
Dołączył(a): 23 wrz 2006, o 18:12
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:

Postprzez Wokash » 22 lut 2008, o 20:44

Płakali... nie wiesz co się działo, płakali z bezsilności... to zombiaki prędzej miały powód do płakania z bólu... wiem bo sam byłem :lol:
Ale jeśli to jestem najbardziej za klimatem RE
Cenzura bywa zabawna... Jakbym chciał napisać, że pewne nowe forum ssie to i tak wyjdzie mi, że http://www.warrior.pl ssie...
Avatar użytkownika
Wokash
kapitan
 
Posty: 5977
Dołączył(a): 31 maja 2005, o 23:08
Lokalizacja: TG, MP, MoP, RE, CCS, BN, RG, SG, O3S, RAS, BET, PT, 3rdB HGW

Postprzez nom4k » 22 lut 2008, o 20:46

głosowałem na RE
Obrazek
Avatar użytkownika
nom4k
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 1126
Dołączył(a): 1 maja 2006, o 15:59
Lokalizacja: FCS

Postprzez Kamil* » 22 lut 2008, o 21:46

Byłem rozbity między 1 i 2 opcją. Tak jak było, było fajnie. Aczkolwiek motyw "zombie" dawał fajny klimat zagrożenia :) Gdyby go poszerzyć nie byłoby źle.
Jestem zdecydowanie na NIE, dla przestawienia LARPa głównie na strzelanie.
Avatar użytkownika
Kamil*
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 693
Dołączył(a): 21 lis 2006, o 18:52
Lokalizacja: GRH Razwiedka / Sztrafbat / Zaporożec

Postprzez Micek » 22 lut 2008, o 22:26

ja jestem za 3 lub 2 opcją. :D 2 bo kocham fallouta i neuroshime. 3... fajnie jest sie wczuć w żołnierza jakiejś frakcji po wojnie atomowej :D handel i ostra strzelanina w klimacie Czarnobyla... to jest coś. ops. ślinka mi pociekła na blat :D
"A niechaj narodowie wżdy postronni znają, że Polacy nie gęsi, iż swój język mają" - motto moda
Micek
zielenina
 
Posty: 21
Dołączył(a): 27 sty 2008, o 22:08
Lokalizacja: 1st Special Walkers Unit

Postprzez Ptasiek » 22 lut 2008, o 22:52

RE to bylo to walenie do zombiakow priceless:D
RE rzecz jasna 8)
Ptasiek
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 1175
Dołączył(a): 21 cze 2005, o 16:31

Postprzez Sucha » 23 lut 2008, o 00:04

każdy kto głosuje na RE powinien chociaż raz zostać zombim żeby wiedzieć ile ta rola wymaga poświęceń :lol:
Obrazek
Avatar użytkownika
Sucha
porucznik
 
Posty: 3447
Dołączył(a): 5 paź 2005, o 12:40
Lokalizacja: Fearless, Charming, Sexy ;-)

Postprzez Coen » 23 lut 2008, o 00:17

Sucha napisał(a):każdy kto głosuje na RE powinien chociaż raz zostać zombim żeby wiedzieć ile ta rola wymaga poświęceń :lol:


W pelni sie zgadzam :)
Avatar użytkownika
Coen
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 899
Dołączył(a): 5 cze 2006, o 17:32
Lokalizacja: R.R.T.S.

Postprzez Kamil* » 23 lut 2008, o 00:19

Pełen szacun dla chłopaków którzy na STREFie robili za zombie. Wynudzili się łażąc i wyjąc po pustych halach, a na dodatek przyjmowali na klatę tonę kompozytu bez mrugnięcia okiem :shock:
Avatar użytkownika
Kamil*
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 693
Dołączył(a): 21 lis 2006, o 18:52
Lokalizacja: GRH Razwiedka / Sztrafbat / Zaporożec

Postprzez Wokash » 23 lut 2008, o 01:47

A tam się wynudzili... trzeba znajdować śmieszną stroną życia... chłopaki bawili się w najlepsze, wiem bo przez pewien czas z nimi siedziałem i wyłem... widok AT który omiatając pomieszczenie latarką, oświetlił zombie i natychmiast puścił broń... bezcenny...
Fakt RE po stronie Zombie wymaga poświęceń... :lol: ja się goiłem przez dłuższy czas... :twisted:
Cenzura bywa zabawna... Jakbym chciał napisać, że pewne nowe forum ssie to i tak wyjdzie mi, że http://www.warrior.pl ssie...
Avatar użytkownika
Wokash
kapitan
 
Posty: 5977
Dołączył(a): 31 maja 2005, o 23:08
Lokalizacja: TG, MP, MoP, RE, CCS, BN, RG, SG, O3S, RAS, BET, PT, 3rdB HGW

Postprzez Młody » 23 lut 2008, o 01:50

RE master. Bardzo mi sie podobało i mam nadzieje na powtórzenie akcji.

Będąc zombi miałem mnóstwo śmiechu. Z niecierpliwością czekam na kolejne wydanie RE na jakimś wiekszym terenie i nieco dłuższym scenario.
gg 6364717
Beretta TM - 300fps
UMP - 330fps:)
Avatar użytkownika
Młody
chorąży
 
Posty: 1593
Dołączył(a): 16 mar 2005, o 21:34
Lokalizacja: - Stalkers -

Postprzez krst » 23 lut 2008, o 01:52

Na pierwszej strefie był motyw zombie?
Avatar użytkownika
krst
rekrut
 
Posty: 151
Dołączył(a): 23 wrz 2006, o 18:12
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:

Postprzez nom4k » 23 lut 2008, o 06:37

był
Obrazek
Avatar użytkownika
nom4k
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 1126
Dołączył(a): 1 maja 2006, o 15:59
Lokalizacja: FCS

Postprzez arend » 23 lut 2008, o 08:53

Wieszak napisał(a):Dziś wypatrzyłem jakiś interesujący obiekt (sporo budynków, przestrzeń i takie tam) w rejonie ulicy Marywilskiej, to na Żeraniu bodajże. Nie potrafię w tej chwili dokładnie wskazać adresu ale gdyby ktoś był zainteresowany dokonaniem rekonesansu to mogę spróbować go naprowadzić. nie wiem czy jest cieć czy to działa czy nie ale zawsze sprawdzić można, jak ktoś ma czas.


jak będe przejeżdz :D ał to kukne
arend
sierżant
 
Posty: 650
Dołączył(a): 16 mar 2007, o 11:16

Postprzez Python » 23 lut 2008, o 10:59

Klasa Postaci - ZOMBIE
<wstępna propozycja mająca na celu uatrakcyjnienie byciem zombie, co jest nieuniknione by wszyscy się bawili. Na początku graczy część z graczy zostanie losowo zarażona i zmieniona w zombie>

Zombie zostaje każdy gracz który zginie. Czas respowania wynosi godzinę, w tym czasie gracz powinien udać się na parking, przebrać za zombie i grać jako zombie. Jako zombie, gracz nie może wykonywać zadań pzrydzielonych jej postaci głównej. Zombie zaczyna grę na popziomie 0. Po ukończeniu pierwszej godziny gry, jeśli zostanie po raz kolejny zabity jako zwykły gracz, rozpoczyna grę jako Zombi na poziomie 2, itd.
Po ukończeniu godzinnej gry jako zombie, gracz na karcie gracza zaznacza sobie który poziom dodatkowy dla swojego Zombie wybiera, i w wypadku śmierci, zaczyna grę jako Zombi na następnym poziomie degeneracji.

Obrazek

LEVEL 0 " DEAD ZOMBIE"

Zombie zostaje każdy człowiek który zginie, a znajduje się w STREFIE skażonej wirusem przenoszonym przez powietrze, oraz każdy człowiek zarażony wirusem przenoszonym przez płyny (ślina. krew, dotknięcie) Zombie szuka jedzenia, jego jedynym celem jest atakowanie ludzi których widzi jako pożywienie. W celach naukowych, opisano kilka właściwości Zombie które sklasyfikowano dla odróżnienia Zombie o różnym stopniu degradacji. Podstawowe właściwości Zombie, opisuje LEVEL 0

PORUSZANIE SIĘ
LEVEL 0
Zombie porusza się powoli powłócząc nogami
LEVEL +1
Zombie może chodzić
LEVEL +2
Zombie może szybko chodzić
LEVEL +3
Zombie może skakać i biegać

ODPORNOŚĆ NA OSTRZAŁ
LEVEL 0
Zombie ginie od trafienia pojedynczą kulą
LEVEL +1
Zombie ginie od trafienia 2 kulami
LEVEL +2
Zombie ginie od trafienia 3 kulami
itd.

REGENERACJA
Choć Zombie może być "zabite", to jednak jest regenerowane przez wirusa i powraca do życia.
LEVEL 0
Po śmiertelnym trafieniu Zombie upada i leży 10 minut
LEVEL +1
Zombie upada po śmiertelnym trafieniu, ale dopiero po drugim upadku musi leżeć 10 minut
LEVEL +2
Zombie upada po każdym śmiertelnym trafieniu, ale dopiero po trzecim upadku musi leżeć 10 minut
itd.

INTELIGENCJA
LEVEL 0
Brak oznak inteligencji. Porusza się w kierunku najbliższej istoty ludzkiej. Może tylko zawodzić, ni epotrafi się czaić w poszukiwaniu ofiary.
LEVEL +1
Pierwsze oznaki inteligencji. Jakkolwiek wciąż nie jest zainteresowany nawiązaniem relacji z innymi zombie, ma pierwszą świadomość swojej egzystencji, w związku z czym może wybierać ofiarę która jest mniej groźna. Wciąż nie może się czaić.
LEVEL +2
Zombie zaczynają czaić się w pomieszczeniach polując w ten sposób na słabszeofiary
LEVEL +3
Zombie zaczynają się porozumiewać i polować w grupie.

ODPORNOŚĆ NA ŚWIATŁO
Zauważono, że Zombie w trakcie procesu degeneracji stają się coraz mniej odporne na światło. Dotyczy to światłą słonecznego (od wschodu do zachodu słońca, niezależnie od zachmurzenia) oraz silnego strumienia światła (np. z latarki). O ile jednak Zombie unikają światła słonecznego, o tyle światło z latarki nie jest w stanie powstrzymać Zombie. Światło Słoneczne jest w stanie, całkowicie zniszczyć Zombie, a takie Zombie nie ulega już dalszej degeneracji.

LEVEL 0
Całkowita niezależność od światła

Każdy NASTĘPNY poziom Zombie, (niezależnie który !) skraca możliwość przebywania w dzień na zewnątrz budynków o 5 minut na każdą godzinę.
Od poziomu 12, Zombie nie mogą przebywać na zewnątrz budynków.



Dodatkowe pomysły ? Zapraszam do dyskusji !
Python
kapitan
 
Posty: 5742
Dołączył(a): 3 sie 2005, o 17:34

Postprzez Wieszak » 23 lut 2008, o 11:37

arend napisał(a):jak będe przejeżdz :D ał to kukne

Link do zumi. To na końcu takiej malutkiej ślepej odnogi Marywilskiej (pod napisem Techmex.
Nie wiem czy rzeczywiście teren jest nieużywany i potencjalnie interesujący, nie wiem czy nie za mały i tak dalej. Nie miałem czasu sprawdzać. Mówię tyle ile widziałem w przerwie na siku ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Wieszak
chorąży
 
Posty: 1334
Dołączył(a): 17 maja 2006, o 18:23
Lokalizacja: Ja sypiam w zsypie!

Postprzez Sucha » 23 lut 2008, o 12:02

Python napisał(a):Od poziomu 12, Zombie nie mogą przebywać na zewnątrz budynków.





poziom 12? :shock: jaki gracz to wytrzyma???? :lol: ile kulek trzeba zebrać żeby uznać się za "śmiertelnie" trafionego na tym poziomie??? :lol:
Obrazek
Avatar użytkownika
Sucha
porucznik
 
Posty: 3447
Dołączył(a): 5 paź 2005, o 12:40
Lokalizacja: Fearless, Charming, Sexy ;-)

Postprzez Python » 23 lut 2008, o 13:49

Sucha napisał(a): ile kulek trzeba zebrać żeby uznać się za "śmiertelnie" trafionego na tym poziomie??? :lol:


to zależy jakie sobie wybierzesz zdolności, możesz np. biegać lub się czaić, a ginąć po pierwszej kulce :)

albo możesz ginąć po 12-stu, ale tylko chodzić i powłóczyć nogami :)

To jak gracze się rozwijają będzie badać właśnie laboratorium Umbrelli - jej pracownicy jako jedyni mogą podejść do leżącego Zombi i go bezpiecznie przebadać na jakim jest "poziomie" degeneracji.

Obrazek
Python
kapitan
 
Posty: 5742
Dołączył(a): 3 sie 2005, o 17:34

Postprzez Tom » 23 lut 2008, o 21:51

A może lepiej zrobić 2 LARPy - RE2 i STREFE 2 w klimacie takim jak pierwsza. Ja jestem chętny na RE2 (najlepiej jako AT)
Avatar użytkownika
Tom
rekrut
 
Posty: 152
Dołączył(a): 29 kwi 2005, o 13:45
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez krst » 23 lut 2008, o 22:39

Może by tak wprowadzić jedno/dwurazową szczepionkę/surowicę przeciw zzombieniu?:> Co by ją się dało gdzieś kupić/znaleźć i w przypadku ukąszenia (lub przed) użyć?

Szczepionka działałaby też raz przy zastrzeleniu. Osoba, która została zabita, a wczesniej się zaszczepiła mogłaby raz zginąć nie zamieniając się w zombie.:>

Taka szczepionka miałaby też określony czas trwania, z pół godzinki itp.

Szczepionka byłaby napełnioną czymś kolorowym (np. do 1/4) strzykawką z jakąś tajemniczą naklejką. Opróżnienie strzykawki oznaczałoby oczywiście zużycie dawki i cyk.

Hm?
Avatar użytkownika
krst
rekrut
 
Posty: 151
Dołączył(a): 23 wrz 2006, o 18:12
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:

Następna strona

Powrót do Imprezy LARPowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości