Zasady i mechanika gry

Dział poświęcony imprezie inspirowanej światem WH40k

Moderatorzy: echelon4, Tato, kałasz

Postprzez echelon4 » 10 wrz 2009, o 12:40

Nikt nie powiedział, że musisz tego taszczyć sam... :)
Obrazek
Avatar użytkownika
echelon4
Zły Człowiek
 
Posty: 2654
Dołączył(a): 20 maja 2006, o 19:00
Lokalizacja: PI.Zaporożec

Postprzez kronor » 10 wrz 2009, o 12:49

wiem że nie musze, ale wtedy zostaje mi tylko Ruger mk1 i snajperka, w zeszłym roku też tak pojechałem, i nie nażekam, w tym roku chciałem zabrać coś innego, ale wystko zależy od regulaminu. Jeśli będe musiał ustawić go jak stacjonarny to zostaje ale jak wystarczy jakieś dodatkowe obciążenie np: do 20kg na grzbiet to pewnie go wezme jeszcze nad tym myśle
kronor
zielenina
 
Posty: 13
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 17:53
Lokalizacja: wawa

Postprzez Tato » 10 wrz 2009, o 12:53

W grze nie są dopuszczone AEGi na full auto i z tego powodu niedozwolone sa M249 oraz inne KMy nie posiadające trybu single.

Gwardziści nie posiadają recznej broni maszynowej, lasguny strzelają singlem.

Natomiast dopusczona jest broń wsparcia strzelająca na auto, w postaci "Heavy Bolter Squad". Aby ja stworzyć potrzebna jest grupa (min 2 osoby) i karabin osadzony w osłonie na kółkach. Przykład takich urządzeń, stworzonych przez Crissa2002 i chłopaków z TG:
http://picasaweb.google.pl/criss2002/Os ... 3r4IHFrQE#
PRZENIOSŁEM SIĘ NA NOWE FORUM - week3nd warriors
Avatar użytkownika
Tato
chorąży
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 10 wrz 2006, o 10:51
Lokalizacja: PI/Blackwater

Postprzez Dalej » 10 wrz 2009, o 22:53

Szkoda że teren jest zaraz za granicą hi-res zdjęć z satki.
Czy jest dostępny jakiś plan terenu?
Avatar użytkownika
Dalej
.....................
.....................
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 5 cze 2005, o 16:05
Lokalizacja: Łódź

Postprzez cwaniak6969 » 13 wrz 2009, o 18:49

Tato napisał(a):W grze nie są dopuszczone AEGi na full auto i z tego powodu niedozwolone sa M249 oraz inne KMy nie posiadające trybu single.

Gwardziści nie posiadają recznej broni maszynowej, lasguny strzelają singlem.

Natomiast dopusczona jest broń wsparcia strzelająca na auto, w postaci "Heavy Bolter Squad". Aby ja stworzyć potrzebna jest grupa (min 2 osoby) i karabin osadzony w osłonie na kółkach. Przykład takich urządzeń, stworzonych przez Crissa2002 i chłopaków z TG:
http://picasaweb.google.pl/criss2002/Os ... 3r4IHFrQE#


Tato, nie samym lasgunem i heavy bolterem gwardzista żyje. :D

Autogun - M16/AR-10 z przednią okładziną jak w M60, z pewnością automat jak sama nazwa wskazuję. :lol:

http://wh40k.lexicanum.com/wiki/Autogun

Obrazek

Heavy Stubber - kaem przybierający różne formy, raz rkm, raz ukm, raz wkm itd.
W swoim rkm-owym wcieleniu wystarczy do niego jeden człowiek. W swoim wkm-owym wcieleniu wystarczy do niego jeden mutek... ale to już inna historia :wink:

http://wh40k.lexicanum.com/wiki/Heavy_stubber

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
cwaniak6969
zielenina
 
Posty: 7
Dołączył(a): 20 kwi 2009, o 23:24
Lokalizacja: PKOA / PDW

Postprzez thorien » 13 wrz 2009, o 19:37

To pierwsze to strzelba automatyczna...

Można by się kłócić że karskini mają automatyczne lasguny, tzw. hellgun ( i akumulator na plecach) tylko po co? Przecież to chodzi o to żeby czasami była jakaś walka wręcz a nie zwykłą strzelanka...
Obrazek
Avatar użytkownika
thorien
rekrut
 
Posty: 148
Dołączył(a): 2 kwi 2007, o 21:21

Postprzez kałasz » 13 wrz 2009, o 20:37

Jest dokładnie tak jak napisał Thorien. Jakby dobrze poszukać w przepastnym świecie Wh40k to pewnie i markery paintballowe można by pod coś podciągnąć, tylko po co? ;)

Singiel jest wnioskiem z poprzedniej imprezy spod znaku Wh40K i na pewno ta zasada nie będzie już zmieniana. Żadnego full-auto w broni, która nie posiada statywu. Nawet jeśli istnieje gwardyjska broń strzelająca ogniem ciągłym to nie jest ona na wyposażeniu regimentów uczestniczących w tej kampanii.
Avatar użytkownika
kałasz
sierżant
 
Posty: 521
Dołączył(a): 1 paź 2006, o 16:28
Lokalizacja: PI, Zaporożec

Postprzez Entomb » 14 wrz 2009, o 02:35

Widzę, że Kałasz nie wrzucił, to ja wrzucę:


W związku z prośbami (uzasadnionymi) o dopuszczenie TARCZ, zgadamy się na nie, pod warunkiem, że:

- Traktujemy tarczę jako broń białą - "bezpieczne" krawędzie, wypustki itp.
- Tarcze, tak samo jak każda broń biała będą poddane akredytacji
- Mają trzymać klimat, a nie być kawałkiem dykty z rączką.
- Tarcze nie mogą mieć otworów strzeleckich
- Nie uderzamy ludzi tarczami
- W tarcze uderzamy tylko bronią białą albo kulkami BB

Osoby nie stosujące się do powyższych zaleceń będą proszone o odłożenie tarcz.

Tarcze chronią przed kulkami/wszystkim innym.

Zwykła broń biała NIE chroni w żaden sposób przed ostrzałem.
Brak
Avatar użytkownika
Entomb
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 805
Dołączył(a): 19 wrz 2005, o 18:36
Lokalizacja: Francuski Oddział Zjadaczy Koziego Sera/ PI

Postprzez echelon4 » 14 wrz 2009, o 09:48

UP. Zasad w głównym wątku
Obrazek
Avatar użytkownika
echelon4
Zły Człowiek
 
Posty: 2654
Dołączył(a): 20 maja 2006, o 19:00
Lokalizacja: PI.Zaporożec

Postprzez cwaniak6969 » 17 wrz 2009, o 22:30

thorien napisał(a):To pierwsze to strzelba automatyczna...

Można by się kłócić że karskini mają automatyczne lasguny, tzw. hellgun ( i akumulator na plecach) tylko po co? Przecież to chodzi o to żeby czasami była jakaś walka wręcz a nie zwykłą strzelanka...


Nie. To nie jest strzelba automatyczna, tylko karabin automatyczny i zapewne, tak jak z prawie wszystkim w 40k, można go klasyfikować ściślej (wg. nazewnictwa używanego w literaturze) np. jako karabin szturmowy, karabin bitewny, karabinek itd zależnie od wzoru (pattern'u). Co w praktyce oznacza, że latanie z jakąkolwiek eMką, jakąkolwiek Gietką i jakimkolwiek AK technologicznie ma się dobrze z fluffem. Może nie logistycznie, ale to już ogólna przypadłośc Airosftu...

Wierz mi, nietrudno jest się domyślić prawdziwego celu tej zasady, ale jak dotąd nikt tego wprost nie powiedział (a przynajmniej tego nie widziałem). Zamiast tego błędne tłumaczenie zasady fluffem. A dużo lepsze było by tłumaczenie jej chęcią oddania klimatu uniwersum poprzez zwiększenie prawdopodobieństwa walki wręcz :lol:

kałasz napisał(a): Jest dokładnie tak jak napisał Thorien. Jakby dobrze poszukać w przepastnym świecie Wh40k to pewnie i markery paintballowe można by pod coś podciągnąć, tylko po co? Wink

Singiel jest wnioskiem z poprzedniej imprezy spod znaku Wh40K i na pewno ta zasada nie będzie już zmieniana. Żadnego full-auto w broni, która nie posiada statywu. Nawet jeśli istnieje gwardyjska broń strzelająca ogniem ciągłym to nie jest ona na wyposażeniu regimentów uczestniczących w tej kampanii.


Dokładnie na takie wytłumaczenie czekałem :lol:
I grywalność syta i fluff cały.
Avatar użytkownika
cwaniak6969
zielenina
 
Posty: 7
Dołączył(a): 20 kwi 2009, o 23:24
Lokalizacja: PKOA / PDW

Postprzez thorien » 18 wrz 2009, o 18:43

To ja się jeszcze trochę pokłócę:)

Autogun rzeczywiście nie jest strzelbą (zmylił mnie kształt, podobny do któregoś z shotgunów Astartes) ale "Autoguns often find their way into the hands of all forms of militia, and are the standard arm in less advanced cultures."

A jako że zakładamy że gra dzieje się w 41 millenium, (jeśli jest inaczej to wyprowadźcie mnie z błędu, zmienię pancerz Karskina na pancerz Luna Wolf'a) więc już cała gwardia a na 100% Cadia jest uzbrojona w Lasguny:P
Obrazek
Avatar użytkownika
thorien
rekrut
 
Posty: 148
Dołączył(a): 2 kwi 2007, o 21:21

Postprzez adi » 24 wrz 2009, o 13:47

przepraszam jesli juz o tym była mowa, ale w zasadach nie znalazłem: czy piro jest dopuszczone? jesli tak to jakie?
Obrazek
You do not survive a gunfight, you win a gunfight.
Avatar użytkownika
adi
kapral
 
Posty: 234
Dołączył(a): 29 cze 2005, o 16:31
Lokalizacja: 6th

Postprzez Entomb » 24 wrz 2009, o 14:02

Standardowe Warriorowe Adi. Znaczy 206 na zewnątrz, 204 w fortach i wieżyczkach.
Brak
Avatar użytkownika
Entomb
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 805
Dołączył(a): 19 wrz 2005, o 18:36
Lokalizacja: Francuski Oddział Zjadaczy Koziego Sera/ PI

Postprzez adi » 24 wrz 2009, o 14:04

roger. a dymy? znaczy chciałem powiedzieć Wyziewy Chaosu?
Obrazek
You do not survive a gunfight, you win a gunfight.
Avatar użytkownika
adi
kapral
 
Posty: 234
Dołączył(a): 29 cze 2005, o 16:31
Lokalizacja: 6th

Postprzez Daffi » 24 wrz 2009, o 14:05

adi napisał(a):przepraszam jesli juz o tym była mowa, ale w zasadach nie znalazłem: czy piro jest dopuszczone? jesli tak to jakie?

REGULAMIN

1. Podstawowe zasady sa jak na każdej warriorowej strzelance. Giniemy od jednego strzału, mamy czerwone szmaty na oznaczenie trupa, piro max 206 lub zatwierdzone odpowiedniki, limity fpsów (TU WYJATEK: max 450 fps). Trafienie w niesioną flagę nie liczy się jako trafienie.

ps. widze ze sie spoźniłem ;)
Daffi
mądraliński
 
Posty: 27
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 22:04

Postprzez adi » 24 wrz 2009, o 14:21

teraz głównie dym mnie interesuje:] ale jak rozumiem mozna dymić bez ograniczeń.
Obrazek
You do not survive a gunfight, you win a gunfight.
Avatar użytkownika
adi
kapral
 
Posty: 234
Dołączył(a): 29 cze 2005, o 16:31
Lokalizacja: 6th

Postprzez Tato » 24 wrz 2009, o 18:15

Mozna dymić ale ze względu na brak deszczy (i niech tak zostanie, na Imperatora!) sprawdzamy czy coś sie nie zajęło pod rzuconym pirem.
PRZENIOSŁEM SIĘ NA NOWE FORUM - week3nd warriors
Avatar użytkownika
Tato
chorąży
 
Posty: 1715
Dołączył(a): 10 wrz 2006, o 10:51
Lokalizacja: PI/Blackwater

Poprzednia strona

Powrót do WH40k Edycja II 26.09.2009

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość