Huta- co dalej?

Tu rozmawiamy o miejscach gdzie się strzelamy.

Moderator: Escalon

Huta- co dalej?

Postprzez nom4k » 23 lis 2008, o 17:33

No właśnie, Huta już jakiś czas temu została wykreślona z ankiety, zostało powiedziane, że do czasu dogania sie z właścicielem społeczeństwo warriora nie powinno się tam strzelać żeby uniknąć kwasów. Z tego co wiem, na Hucie odbywają się czasami nocki tak więc jednak warrior tam jeździ, z drugiej strony nie pamiętam już kiedy ostatnio odbyła się tam jakaś strzelanka dzienna. Stąd moje pytanie - czy zostały podjęte jakieś działania w kierunku naszego oficjalnego powrotu na Hute? Szkoda by było odpuścić sobie tą miejscówkę.
Obrazek
Avatar użytkownika
nom4k
st. sierżant sztabowy
 
Posty: 1126
Dołączył(a): 1 maja 2006, o 15:59
Lokalizacja: FCS

Postprzez Cień » 23 lis 2008, o 18:29

Tak zostały podjęte. W tym tygodniu będę coś wiedział konkretnie.
"Chaos zawsze pokonuje porządek, gdyż jest lepiej zorganizowany." - Terry Pratchett
Avatar użytkownika
Cień
kapral
 
Posty: 295
Dołączył(a): 12 maja 2008, o 21:52
Lokalizacja: ASGeG Warszawa

Postprzez sonsi » 23 lis 2008, o 20:38

Wiem, że strzelają się tam ludzie niezrzeszeni lub członkowie innych niż Warrior środowisk jak qurde czy coś takiego.
BLACKWATER OPERATOR SONSI
Obrazek
Avatar użytkownika
sonsi
kapral
 
Posty: 231
Dołączył(a): 14 maja 2006, o 21:51
Lokalizacja: 7.PK/Blackwater

Postprzez -Edi- » 30 lis 2008, o 21:49

.
Ostatnio edytowano 14 maja 2010, o 17:29 przez -Edi-, łącznie edytowano 1 raz
-Edi-
master of jojo
 
Posty: 64
Dołączył(a): 19 wrz 2006, o 18:34

Postprzez SanMateo » 17 gru 2008, o 16:23

I jak, coś się ruszyło? Jest już jakieś info?
SanMateo
master of jojo
 
Posty: 65
Dołączył(a): 4 lis 2007, o 19:13
Lokalizacja: Piaseczno

Postprzez turos » 18 gru 2008, o 00:20

Cień napisał(a):Tak zostały podjęte. W tym tygodniu będę coś wiedział konkretnie.

hehe ten tydzień trwa dosyć długo :)
ale spoko, daj znać jak będziesz wiedzieć coś konkretnego
pzdr
...be like those soldier who die in a battle...
...be like Travis Pastrana... :)
http://flash.wrzuta.pl/audio/gOPaNNcU9Q ... ero_of_war
Avatar użytkownika
turos
master of jojo
 
Posty: 67
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 21:29
Lokalizacja: Otwock koło WWA

Postprzez gumka » 18 gru 2008, o 00:35

Z tego co w tamtym tygodniu Cieniu mi mówił - to nawiązał kontakt z kimś od tego terenu i cały czas czeka na odpowiedz z tamtej strony.
ZERO TOLERANCJI DLA POSPOLITEGO RUSZENIA !
Rzeczypospolita Szlachecka to ... historia a nie teraźniejszość !
Avatar użytkownika
gumka
sierżant
 
Posty: 640
Dołączył(a): 12 sie 2007, o 16:05
Lokalizacja: ASGeG

Postprzez Cień » 18 gru 2008, o 00:50

Czekam i próbuję nadal nawiązać. Niestety zasłaniają się brakiem czasu/zaraz wracam/proszę zadzwonić pojutrze.
"Chaos zawsze pokonuje porządek, gdyż jest lepiej zorganizowany." - Terry Pratchett
Avatar użytkownika
Cień
kapral
 
Posty: 295
Dołączył(a): 12 maja 2008, o 21:52
Lokalizacja: ASGeG Warszawa

Postprzez gumka » 18 gru 2008, o 00:54

Ooo - jest "winowajca" :wink:
To typowa urzędnicza zagrywka - trzeba "oknem" lub poszukać innego bardziekj kompetentnego kontaktu
ZERO TOLERANCJI DLA POSPOLITEGO RUSZENIA !
Rzeczypospolita Szlachecka to ... historia a nie teraźniejszość !
Avatar użytkownika
gumka
sierżant
 
Posty: 640
Dołączył(a): 12 sie 2007, o 16:05
Lokalizacja: ASGeG

Postprzez ryuzok » 27 gru 2008, o 14:33

szczerze mówiąc ja bym miał pewną ideę, ale nie wiem czy coś by z tego wyszło i jak to zrobić,a mianowicie, zrobić tak jak jest na SD, czyli przy wchodzeniu na teren robić zrzutkę 10zl od osoby na rzecz właściciela terenu...
powinno podobać się i właścicielowi, bo dostanie trochę kasy (podejrzewam że wychodzi min.200zl, wiec za to że ktoś pobiega po jego działce powinno to komuś tam pod pasować), nam,bo będzie miejscówka, i sądzę że ograniczy to kwasy na strzleance na hucie, której problemem wg mnie był zbyt dobry dojazd i brak jakich kol wiek opłat/sprawdzania czego kol wiek...
na SD jak Dalej wprowadził opłaty i sprawdzanie WSZYSTKIEGO w razie czego, to kwasów jakoś nie ma...
co wy na taki plan?
i jak się Cieniu pertraktacje posuwają?
Avatar użytkownika
ryuzok
chorąży
 
Posty: 1536
Dołączył(a): 18 wrz 2007, o 11:39
Lokalizacja: FAB-WARSZAWA

Postprzez Bananowy » 18 sty 2009, o 15:00

I jak w koncu z ta Huta?? Mozna sie tam na legalu strzelac??
SFORA
Avatar użytkownika
Bananowy
zielenina
 
Posty: 26
Dołączył(a): 4 maja 2007, o 10:45
Lokalizacja: Oddzial SFORA

Postprzez Dalej » 18 sty 2009, o 17:00

Legalnie, to nie można się strzelać nigdzie, poza SD za które płacimy :-P
Avatar użytkownika
Dalej
.....................
.....................
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 5 cze 2005, o 16:05
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Bananowy » 18 sty 2009, o 17:30

To jak to wyglada?? Spotykacie sie, robicie zrzute i strzelacie??
SFORA
Avatar użytkownika
Bananowy
zielenina
 
Posty: 26
Dołączył(a): 4 maja 2007, o 10:45
Lokalizacja: Oddzial SFORA

Postprzez Szulikos » 18 sty 2009, o 19:31

Tak, na SD jak przyjeżdżasz płacisz danej osobie np.10zł a ona płaci właścicielowi terenu.
Huta - Praktycznie można, dziś np. były 2-3 większe grupy asg i jedna ekipa malarzy. Więc bezproblemowo.
Avatar użytkownika
Szulikos
mądraliński
 
Posty: 34
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 12:37
Lokalizacja: Piaseczno

Postprzez Bananowy » 18 sty 2009, o 20:04

No wlasnie chcialem pojsc pogadac z ludzmi, ale juz sie chlopaki zawineli jak poszedlem. Ale dzieki za wyjasnienie. I jeszcze ostatnie pytanie. Jako osoba nie strzelajaca sie na codzien z warriorem, to czy musze miec jakies rekomendacje od kogos z wawy czy moge sobie na spokojnie przyjsc i postrzelac na hucie??
SFORA
Avatar użytkownika
Bananowy
zielenina
 
Posty: 26
Dołączył(a): 4 maja 2007, o 10:45
Lokalizacja: Oddzial SFORA

Postprzez Szulikos » 18 sty 2009, o 21:56

Jasne że nie. Jesteś zarejestrowany, przychodzisz jak jest coś organizowane a jak nie to możesz i sam sobie biegać. Tam nie jeździ tylko warrior. Chyba że jakąś złą będziesz miał tę rekomendacje;P
Avatar użytkownika
Szulikos
mądraliński
 
Posty: 34
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 12:37
Lokalizacja: Piaseczno

Postprzez habib » 18 sty 2009, o 22:01

Jak będziesz się stosował do regulaminu to możesz grać, o rekomendacjach nie słyszałem, może do teamów ale nie na ogólnych jebankach. Na hutę z Warriora nie pojedziesz póki sprawa nie będzie wyklarowana. Ale za to sam możesz jechać gdzie ci się żywnie podoba :lol:
Wsio!
Avatar użytkownika
habib
chorąży
 
Posty: 1339
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 19:38
Lokalizacja: napalmu idzie swąd

Postprzez Ponton » 18 sty 2009, o 22:17

[quote="ryuzok"]szczerze mówiąc ja bym miał pewną ideę, ale nie wiem czy coś by z tego wyszło i jak to zrobić,a mianowicie, zrobić tak jak jest na SD, czyli przy wchodzeniu na teren robić zrzutkę 10zl od osoby na rzecz właściciela terenu...
powinno podobać się i właścicielowi, bo dostanie trochę kasy (podejrzewam że wychodzi min.200zl, wiec za to że ktoś pobiega po jego działce powinno to komuś tam pod pasować), nam,bo będzie miejscówka, i sądzę że ograniczy to kwasy na strzleance na hucie,


Pomysł świetny, ja od następnego weekendu mogę zbierać po 10 złotych i nawet się deklaruję pójść z tą uzbieraną kasą do właściciela, tyle że pewnie nie będzie nikogo, kto by te 200 lub 300 złotych ode mnie wziął... Z tego co wiem, to teren kupiony był ostatnio przez developera , bodajże Pekao Pirelli pod budowę mega-osiedla..... Podejrzewam że przy inwestycji, która juz pochłonęła kilkadziesiąt mln złotych, te 2-3 stówki nie wzbudzą niczyjego entuzjazmu... Chodzi raczej o kwestie bezpieczeństwa, bo jesli właściciel terenu udzieli zgody na przebywanie na tym terenie, to odpowiada za zabezpieczenie tego terenu... Dziś byłem na hucie pierwszy raz;prywatnie , oczywiście p:, pierwsze moje wrażenie było takie ,że trzeba tam uważać... szkło, met. elementy wystające z ziemii, ścian sufitów itd... Nie wierzę, że oficjalnie nas tam wpuszczą.

W każdym razie, czekając na oficjalną zgodę, mogę zbierać i przechowywać te 10 zł od głowy :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Ponton
master of jojo
 
Posty: 90
Dołączył(a): 13 lis 2008, o 16:43
Lokalizacja: się biorą spammerzy?

Postprzez Szulikos » 18 sty 2009, o 22:54

Jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze:P
Jeżeli ma tam powstawać osiedle to będę przychodził tam czasem i płakał tak sobie ot do mojej m :cry:
A co do tej kasy to nie wiem czy dobry pomysł. Fakt że najprawdopodobniej się nie zgodzi, nie znajdziemy takowej osoby itd.
Avatar użytkownika
Szulikos
mądraliński
 
Posty: 34
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 12:37
Lokalizacja: Piaseczno

Postprzez Ponton » 18 sty 2009, o 23:19

juz mówiłem,że mogę zbierać :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Ponton
master of jojo
 
Posty: 90
Dołączył(a): 13 lis 2008, o 16:43
Lokalizacja: się biorą spammerzy?

Postprzez Dalej » 19 sty 2009, o 01:48

Bez załatwionego ubezpieczenia od nieszczęśliwych wypadków, grupowego bądź indywidualnego, możecie ZAPOMNIEĆ o zgodzie właściciela na wpuszczenie was na swój teren.

Powód jest prosty - jeśli pozwoli ci na zabawę na takim terenie, i zrobisz sobie kuku, możesz pozwać właściciela że nie zabezpieczył terenu, i masz 90% szans na wygranie grubej kasiory.

Min. dlatego wszędzie jeździmy na dziko - rzecz niespotykana na "zachodzie".

Ale nie zamartwiajcie się do końca. Jest grupa osób która intensywnie pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. :)
Avatar użytkownika
Dalej
.....................
.....................
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 5 cze 2005, o 16:05
Lokalizacja: Łódź

Postprzez habib » 23 sty 2009, o 12:15

Avatar użytkownika
habib
chorąży
 
Posty: 1339
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 19:38
Lokalizacja: napalmu idzie swąd

Postprzez ryuzok » 23 sty 2009, o 12:30

patrząc na budowę pierwszych stacji?to mamy jeszcze z 50-60lat,więc bym się nie martwił:P
a na poważnie, to nawet jak to zrobią to raczej nie na samej hucie,a gdzieś bardzo blisko, więc to też nie kłopot, tyle...
Avatar użytkownika
ryuzok
chorąży
 
Posty: 1536
Dołączył(a): 18 wrz 2007, o 11:39
Lokalizacja: FAB-WARSZAWA

Postprzez darecki » 28 sty 2009, o 09:46

Dobra pitu pitu o Hucie.. ale nadal nic się nie zmienia.
Warrior nie jeździ na Hute (bo niby kurde czemu??) Inni jeżdżą na Hutę i "palą"miejscówkę aż miło... A My(warrior) trzęsiemy tyłkami jak dzieci z przedszkola i oddajemy miejscówkę.. a szkoda. Bo :
Obecnie mamy Metro niemal pod samą "Hutę"... co sprawia, że wielu niezmotoryzowanych będzie z chęcią dojeżdżać na warriorówki i czerpać z nich wzorce zachowań :) (te pozytywne).

Może zrobić wypad w niedzielę na Hutę.. jakąś zorganizowaną ekipą i obadać co i jak.. bo jak na razie to słyszałem - a kolega kolegi ma kolegę który ma kolegę a ten ma kolegę...
Co Wy na to??
darecki
kapral
 
Posty: 310
Dołączył(a): 11 wrz 2007, o 21:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Dalej » 28 sty 2009, o 09:51

Ludzie z warriora jeżdżą na hutę, tylko nie pod szyldem warriora i nie na warriorze się zgrywają... ile razy trzeba to powtarzać.
Avatar użytkownika
Dalej
.....................
.....................
 
Posty: 3487
Dołączył(a): 5 cze 2005, o 16:05
Lokalizacja: Łódź

Następna strona

Powrót do Miejscówki na Mazowszu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron